Vanaf welke week positiekleding?

Hoi!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik Heb zojuist twee broeken besteld, mijn spijkerbroeken zitten gewoon echt niet meer prettig. Ik ben bijna 10 weken, en vroeg me af of ik misschien veel te vroeg hiermee was ?
Liefs Emilou

Ik ben begonnen vanaf 12 weken. Alles was toen zo opgezet dat een normale broek echt niet lekker meer zat! 

Gelukkig begon het goede weer toen ook zo’n beetje, dus heb ik gewoon stretch jurkjes /jurkjes in een maat groter gekocht. Dat is het voordeel aan de zomer; geen dure positie kleding maar lekker jurkjes die rekbaar zijn! 

Er is gelukkig geen regel wat "te vroeg" is voor dit soort dingen, haha. Ik heb rond 10 weken een pakket zwangerschapskleding via Marktplaats gekocht en doe daar al mijn hele zwangerschap mee (nu 34 weken). Alleen nog los 2 panties en een legging gekocht. Tip: de leggings van bijv Prenatal zijn echt ideaaaaal. Zitten zoo fijn!!

Ikdroeg ook vrij snel an positiekleding, was 'n weer of 9 zwanger nu na de bevalling (6wkn terug) draag ik nog steeds zwangerschapsbroeken omdat deze toch net wat lekkerder zitter na m'n keizersnede :) 

Ben nu bijna 10 weken zwanger en gister mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht - in de sale -. Zelf heb ik veel hoge broeken en die zitten al snel niet meer lekker. Voelt heel fijn en kijk er naar uit om weer goedzittende broeken te dragen :)  

Ik was op vakantie toen ik 9/10 weken was, en baalde dat ik geen zwangerschapsbroek had want ik paste dus niks meer zonder de knoop en stukje rits open te hebben. Gelukkig veel jurkjes mee!  Vanaf week 12/13 paste ik er echt niet meer in en begon met zwangerschapsbroeken alleen nog maar. Ben nu 19 weken en merk dat ik nu toch vaak rokjes en jurkjes pak, ik vind dat zelf lekkerder zitten dan broeken:) Heb wel aantal zwangerschapsjurkjes, vind ik veel mooier zitten

Terug
Bovenaan