Vanaf welke week spullen aanschaffen?

<p>Hoi lieve iedereen,</p><p>vanaf welke week hebben jullie spullen aangeschaft?</p><p>dus vanaf welke week stond de babykamer klaar of de box al in de woonkamer? Wanneer hebben jullie de kinderwagen thuis en welke merken etc hebben jullie, give me some inspiration girls!</p><p>Ik ben zeer benieuwd! </p>

Ik ben denk ik een slecht voorbeeld haha. Want voel totaal geen druk om dit allemaal in orde te maken. Ben nu 33+3 wkn zwanger, en langzaamaan begint alles vorm te krijgen. Ik noem het omgekeerde nesteldrang, ik denk alleen maar: is allemaal nog zoooo  ver weg!
Rond een week of 21 oude kleertjes van mijn schoonzus gekregen, omdat wij ook een meisje verwachten. En ik koop heus af en toe zelf wat schattigs hoor! Kinderwagen (tweedehands) hebben we denk ik sinds 3 weken staan? Wiegje is mijn oude wieg van vroeger die we opgeknapt hebben, en is sinds twee weken soort van klaar haha. Box hebben we via marktplaats een opknapper gekocht, vinden we leuk. Maar die ligt nog altijd in losse delen in de schuur. Mooi project voor tijdens mijn verlof denk ik? Zelfde geldt voor alles wassen en opvouwen en in de kast leggen.

De babykamer was al (tweedehands) gekocht voordat ik überhaupt nog zwanger was. We vonden de kamer van steigerhout zo mooi dat we 'm gekocht hebben en opgeslagen bij mijn vader. 
Verder de wandelwagen(nuna demi grow), autostoel(maxicosi + vervolgstoel met isofix), lakentjes voor ledikant etc allemaal al gekocht toen ik (nog maar) 15 weken zwanger was. Ook kunnen we veel lenen van mijn schoonzus.
We hebben bewust zo vroeg in de zwangerschap al uitzet gekocht. In december jl. zijn we gestart met een flinke verbouwing en einde daarvan zal over 'n week of 4-5 zijn. Ik ben nu 31+4weken zwanger. Dus tegen mijn verlof aan kunnen we gaan inrichten.
Wassen ga ik ook doen ik mijn verlof. 

Haha de meubels kwamen denk ik 3 maanden voor ik uitgerekend was. Redelijk op tijd uitgekozen wel, maar vooral omdat shoppen zo leuk is. We hebben een dubatti wagen en i love it! Klinkt met 2 handelingen ineen. Ook op tijd besteld, soms zit er wat levertijd op. De kamer was 2 maanden van tevoren wel klaar, je zal maar eerder bevallen.. kleertjes wassen en strijken heb ik pas tijdens mijn verlof gedaan, zodat het lekker fris was toen ik het ging gebruiken. Maar doe vooral wat goed voelt! Oh en de box stond er ook 2 mnd van tevoren om de katten te laten wennen.. 

De kinderkamer hadden wij ook al ver voordat ik zwanger was. Vrienden deden deze weg, dus die hebben wij overgenomen. Al heel vroeg hebben we een kinderwagen gekocht en de rest hebben we gekocht toen ik rond de 25 weken was. Gingen een weekendje weg en wij zeiden tegen iedereen dat we niet wisten wat het werd. Zo konden we toch wat roze spullen kopen. De box hebben we neergezet de avond voordat ik beviel, was toen 38 weken. Mijn man had last van nesteldrang en wilde eerst de kozijnen in het hele huis schilderen voordat de baby kwam. 

Hoi

Ik ben nu 16 weekjes en heb al wat spulletjes verzameld. Kinderwagen, maxi cosi,  babynestje, luiertas,  inbakerings dekentje. Heb dit gewoon besteld want vond het gewoon super leuk haha. De rest zie ik wel wanneer en hoe denk als ik ergens in de 20 weken ben. 

Ik ben nog maar 5 weken maar heb wel al voor de lol een klein pakje gekocht.
Verder willen wij veel dingen 2e hands dus ik kijk nu al met regelmaat op marktplaats. Voor ons zal het er dus maar net vanaf hangen wanneer er leuke dingen te koop zullen staan. Mischien word het vroeg en misschien pas laat.
Wij gaan trouwens met koningsdag ook op zoek naar leuke tweedehands dingetjes! Tip voor de mensen op een budget. 

Hoihoi, 
Ik ben 20 weken in verwachting en wij hebben de meubels nu in het kamertje staan en het kamertje is geverft.
Verder heb ik nog niet veel eigenlijk, wel een hele hoop kleertjes via via gewassen enall in de kast. Maar ik moet nog 3 kwart van alles, de wagen, cosi, doeken, flesjes etc. 
Ik doe gewoon elke maand/twee weken, weer iets, en dan heb ik een mooi lijstje op de babykamer liggen, daar vink ik het weer af, en dan zal ik in mijn verlof wel zien hoe ver ik ben gekomen hihihihi

Veel koop plezier! 

Terug
Bovenaan