Vanavond de eerste mensen het GROTE nieuws vertellen!!!!

Hoi dames,

Mijn vriend en ik gaan vanavond de eerste mensen het vertellen dat we een kindje krijgen.
Mijn ouders en mijn zusje krijgen het te horen vanavond. Vind het heel erg spannend. Heb vannacht haast niet geslapen. Ik heb voor iedereen een klein cadeautje gekocht, rompertje, speentje I love opa/oma en een rompertje met 'ik wil heel veel knuffels' . Dit heb ik leuk ingepakt en een kaartje geschreven.
Nu moeten we nog wat verzinnen hoe we het gaan geven haha. Erg lastig.
Iemand van jullie nog leuk idee???

Groetjes Saartje.

Hoi Saartje,

Spannend hé! wij Hebben het pas geleden ook verteld. Leuk idee trouwens met die rompertjes... Wij hadden aan onze ouders een klein rammelaartje gegeven, ook ingepakt. Wij kwamen binnen en later gaven we het cadeautje. We zeiden dat het 'zomaar' was. Zij hebben het uitgepakt en waren blij verrast! Het was meteen al duidelijk. Zo zou je het kunnen doen.
Ik vond het ook erg spannend...
Hoeveel weken ben je nu? Ik ben bijna 7 weken, van de eerste!

Nou heel veel succes ermee!
Groetjes!

Ja spannend zeg! hihihi wel leuk bij ons is het zo allemaal niet gegaan. want we konden niet zwanger worden dus toen we voor de behandelingen gingen was iedereen al op de hoogte natuurlijk!

Bij deze 2e was het ook al een beetje bekend dat ik onverwachts zwanger zou zijn. dus echt groot nieuws was het wel, maar niet onverwachts.

Ik zou het inderdaad gewoon geven alsof het een kleinigheidje is. Kan je goed toneelspelen!? Gewoon zeggen bijv: Nou ik zag vanmiddag dit, en ik moest het gewoon kopen want het past helemaal bij je!? zo bijv.
En ach, het is nou eenmaal zo'n grote verassing dat het niet zo uitmaakt hoe je het goed natuurlijk! en moeders voelen het vaak al hoor! Ben benieuwd!!!!!!

Hallo Saartje,

als eerste natuurlijk van harte met je zwangerschap!
Wij proberen nu van de 2e zwanger te worden en ik het als het goed as woensdag mijn NOD.. Maar ik kan je wel vertellen hoe wij het bij de eerste hebben aangepakt..
Bij de ouders van mijn man:
Ik had zelf een kaart gemaakt en op de envelop gezet Voor opa en oma (+achternaam, maar die laat ik nu ff achterwege als je het niet erg vindt, ivm andere eventuele bekenden).
Daarbij verteld dat we deze kaart bij ons kado wilden doen voor de opa en oma van mijn man (die toevallig die avond een 60jarig huwelijk te geven hadden).
Op de voorkant een hele ouderwetse klok en aan de binnenkant de tekst:
Jullie kennen mij nog niet maar ik ben nu zo (rijstkorrel) groot.
Mijn mama is uitgerekend op 23 januari 2008.
Ik hoop dat jullie de oude slaapkamer van mijn papa vrij willen houden voor mij en er een iets kleiner bedje neer willen zetten.
Verder hou ik van heel veel knuffels, kusjes en aandacht..
Nou, opa en oma?? Wat denken jullie ervan?

en voor mijn ouder had ik dezelfde tekst maar op de voorkant van de envelop had ik geschreven:
Nota voor de was.. (omdat de wasmachine van mijn moeder kapot was en ik dus haar wasje had gedraaid..

Grappig toch?

Liefs Joyce.

Hoi dames!

Allemaal bedankt voor de leuke ideeen. Ik denk dat we vanavond maar gewoon ff op de koffie gaan bij mn ouders, en dan na de koffie de cadeautjes geven. Oeee echt spannend, het is het eerste kleinkind voor mijn ouders! Ik neem mn fototoestel mee haha wil hun reacties vastleggen. Ik kan niet wachten, maar vind het eigelijk ook doodeng haha. Maar idd, volgens mij vermoeden ze al wel iets... Ik was namelijk aan het afvallen, maarja nu mee gestopt en ook wel wat aangekomen. Maar niemand die er nog naar vraag hoe het met het afvallen gaat haha.
@ Lauw82, Ik ben as zondag 6 weken zwanger! Ook van ons eerste kindje. Voel me eigelijk best heel goed. Wel een stuk vermoeider, en begin ook steeds misselijker te worden. Eigelijk de hele dag wel door, behalve savonds tot nu toe. Hoe voel jij je? Is het bij jullie snel gegaan? Bij ons namelijk wel haha. Gestopt met de pil in Juli, en nu al zwanger haha.
Ik laat het jullie weten hoe ze hebben gereageerd!

Liefs Saartje.

Hey Saartje,

Leuk hoor, ben erg benieuwd! Wij hebben het gewoon gezegd hier, opa en oma van in de 80 zijn zondag aan de beurt ;)

heel veel plezier en succes vanavond!

Hoi! Ja ik ben maandag ongeveer 7 weken zwanger! Ik voel me ook best goed. Wel heel erg vermoeid s'avonds. Val rond half 9 al in slaap... En ook een beetje misselijk s'ochtends. Ik eet idd ook heel de dag door. Bij ons is het ook heel snel gegaan. Ik ben eind juni gestopt en in de tussentijd 3 x ongesteld geworden. Echt snel he! Maandag over een week heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige en een echo!! Vanwege wat bloedverlies aan het begin vd zwangerschap.
Nou veel succes vanavond! Ben benieuwd hoe ze reageren!
Ps. ik ben al twee kilo aangekomen. Ben jij ook al wat dikker geworden? Mijn moeder zei al, straks krijg je een tweeling ;-)

Hoi hoi,
ik heb 's morgens een digitale test gedaan en toen daar op stond dat ik zwanger was heb ik die ingepakt en aan onze ouders gegeven. We waren net terug van vakantie dus zij dachten dat ze een kado kregen. En of dit een kado was!!
Het duurde even voordat ze door hadden wat er op stond, maar de blijdschap was er niet minder om!! Veel succes!

Terug
Bovenaan