Vanavond de eerste mensen het GROTE nieuws vertellen!!!!

Hoi allemaal!!

Nou we hebben het verteld. En ooooo wat waren ze blij!!!! Echt heel erg leuk. Ze hadden al wel een vermoeden gehad dat we binnen kort een keer zouden komen met het nieuws. Erg leuk dus. We hebben nu zin gekregen om het meer mensen te gaan vertellen ahahha. Zit nu in mijn 7de week, dus dat is nog wel vroeg.
Wanneer gaan jullie het je werk enzo vertellen??

Groetjes Saartje.

@ Lauw82, ja ik ben ook alwel een paar kilo aangekomen. Wij krijgen misschien ook wel een tweeling :p Mijn oma was wel van een tweeling, en het slaat dan vaak een generatie over he zeggen ze....

Hi Saartje!

Ik heb vanaf het moment dat ik wist dat we zwanger waren het aan iedereen verteld. Ookal zou er iets mis gaan (wat natuurlijk ook nog na 12 weken kan) zou ik het prettig vinden dat mensen op de hoogte zouden zijn waarom ik zo verdrietig, boos, chagerijnig, enz ben. Gelukkig is alles tot nu toe goed gegaan bij mij, maar het lijkt me veel erger om te moeten horen: Oh, was je zwanger dan? Terwijl jij helemaal verdrietig bent.

Doe waar jullie jezelf het best bij voelen. Als je het nu wereldkundig wilt maken moet je dat gewoon lekker doen! Geniet van je zwangerschap!

Liefs, Nicole 17w2d

Hoi! Wat grappig dat tweelingen in de familie zitten, bij mij ook... en dan aan allebei de kanten! :)
Een oom van mijn moeder kreeg een tweeling. En aan mijn man zijn kant is zijn oma van een tweeling geloof ik. Nou afwachten maar!
Ik ga het denk ik vertellen op mijn werk en vrienden vanaf volgende week als de echo goed is. Dan ben ik 2 maanden. Jij?
Groetjes!

Hoi, wat grappig dat tweelingen in jouw familie voorkomen. Bij mij schijnt het ook zo te zijn. En dan nog van allebei de families... Een oom van mijn oma (ver weg...) kreeg een tweeling. En dichterbij, de oma van mijn man was zelf van een tweeling, geloof ik. Zoiets was het :)
Nou ja volgende week de echo maar afwachten...
Ik ga het vertellen aan de rest als de echo goed is volgende week.
Groetjes!

Hoi, wat grappig dat tweelingen in jouw familie voorkomen. Bij mij schijnt het ook zo te zijn. En dan nog van allebei de families... Een oom van mijn oma (ver weg...) kreeg een tweeling. En dichterbij, de oma van mijn man was zelf van een tweeling, geloof ik. Zoiets was het :)
Groetjes!

Groetjes!

Terug
Bovenaan