vanavond echo in eindhoven

vanavond om kwart voor 7 moeten we in eindhoven zijn voor de echo voor die opleiding!!

ben heellll benieuwd of ze het geslacht hetzelfde geeft als bij de geslachtsbepaling(als ze erna kijken..)
wie of wie is er al geweest en kan me vertellen hoe het in zn werk gaat daar????

liefs

Wat leuk! Ik moet om half 7 in eindhoven zijn!!!

Ik ga nu voor de 3e keer, ik vond het heel leuk iig. Ze zijn alleen echt met de baby bezig en niet met jouw als zwangere. Maar goed, uiteindelijk draait het ook allemaal om de baby hè?

Liefs!

Nee, het is 1 groot lokaal met allemaal bedden naast elkaar. (Ik geloof in totaal een stuk of 10 bedden)
Ik zal erop letten als je binnen komt en dan zal ik heel hard roepen: HE KLEUTERMAMA! Nee hoor zal ik niet doen, hahahaha ;) :p !

Ik lig waarschijnlijk al met de buik bloot, maar heb een zwart truitje aan, een zwarte buikband met goude letters: tenminste houdbaar tot maart 2010.

Liefs, Nicole

oww oke zal eens opletten hahaha

roep dan maar danielle hoor hahaah mag wel

mn man is er ook bij maar kun je vertellen hoe het gaat je komt daar aan en dan''??
\

Ik ben vorige week geweest en vond het eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Ze hebben 1 onderwerp en dat is dan het enige waar ze om de beurt naar kijken. Ze zijn inderdaad absoluut niet met jou bezig, alleen met kijken op het schermpje. Een van de leerlingen was een beetje hees en verontschuldigde zich bij mij maar de docent zei: oh je hoeft niks tegen haar te zeggen hoor. Het is dat mijn schoonmoeder erbij was die het leuk vond om te zien anders was ik opgestaan en hadden ze de les in hun *&^% kunnen steken....

Terug
Bovenaan