vanavond echo in eindhoven

Hmmm vreemd.... Zoiets hadden ze bij mij ook niet hoeven doen want dan had ik die docent eens flink de waarheid verteld... Zij hebben mij nodig voor hun opleiding, niet ondersom!

Maar goed, je komt daar bij die school aan, gaat naar binnen, vraagt de weg (bij binnenkomst schuim links voor je een deur, gelijk rechts, hal uitlopen en dan weer rechts einde van de gang, geloof ik) en dan kom je bij dat lokaal aan en daar is altijd wel iemand die je even opvangt. Als je te vroeg bent wijzen ze je de kantine waar je gratis koffie en thee kan pakken en dan komen ze je halen als er een bed vrij is.
Ik heb toen ook naar het geslacht gevraagd, gelijk al toen ik mijn buik moest blootmaken en daar hebben zowel de docent als de leerlingen na gekeken.

Nou, misschien tot vanavond dan!

Hi!

En hoe vond je het? Ik heb jouw trouwens wel gezien. Je lag aan de linkerkant in het midden ofniet? Blond haar, paardenstaart? Ik lag aan de rechterkant achterin de hoek.
Ik vond het iig weer super leuk om ons kindje te bewonderen!

Liefs!

PS hebben ze het geslacht nu goed kunnen zien?

heej ik lag bij de deur meteen links eerste bed!!

zag jou wel liggen met een mevrouw met een egstreepte trui aan????

helemaal achterin aan de andere kant van mij.... jij mocht nog blijven liggen toen de lichten aangingen???

wij hebben er anderhalf uur over gedaan om te komen vanuit breda was iets te laat maar werd ook pas 7 uur binnen geroepen en half 8 gingen de lichten aan!!
de lerares had eerst gekeken en 4 foto;s geprint en toen de leerlingen 2 en die zagen meteen dat het een meid werd ook ergggg overduidelijk hahaha

maar goed was erg leuk maar voor een half uurtje liggen vond ik het te lang rijden hahaa
plus de meiden klaagde over erg slechte echoscoop apparatuur en dat was idd ook wel een beetje... erg raar beeld maar goed hoofdje gemeten en beentje en buikje konden ze niet goed zien ze lag erg raar in mn buik hahaha

en bij jou??
weten ze het geslacht???

daan

Hi

ANDERHALF UUR? Wij hebben er vanuit Nijmegen maar 3 kwartier over gedaan....
Wel leuk dat ze bij jouw gelijk zo duidelijk konden zien dat het een meid wordt. Onze kleine hield de beentjes stevig tegen elkaar aan, maar wij wisten inmiddels al dat het een jongetje wordt.
Ik was met mijn moeder, maar heb werkelijk geen idee wat voor trui ze aanhad *schaam*.
Toen de lichten aangingen wilden ze net nog 1 keer proberen of ze het geslacht konden vinden, dus vandaar dat ik nog even bleef liggen.

Liefs!

oww lache had ik het toch goed gezien hahaha

jij hebt al best een flinke baby buik ofnie???
er lag er 1 naast me die nog minder had denk dat zei ook pas net 3 maanden was tenminste zeiden ze en ik zag al die buiken denk jeetje kom ik aan met mn mini buik hahaha maar vol baby hahaha

jaaa we hadden er achterlijk lang over gedaan helaas

Terug
Bovenaan