Vanavond ingeleid worden

Die laptop is een hele goede! Ook wij hebben rustig een filmpje gekeken.
Eten en drinken kregen we in het ziekenhuis, maar iets tussendoor is soms wel lekker.

Focus je op dat er binnen afzienbare tijd een baby’tje op je borst licht. Ik ben 2 keer ingeleid. De eerste keer gebruikte ik het pompje als pijnbestrijding en mocht ik niet van het bed. De tweede keer gebruikte ik geen pijnstiller wilden ze me juist van het bed af hebben omdat de zwaartekracht dan mee werkt. Ik zat in 5 minuten weer op bed? het voelde alsof mijn benen me niet konden dragen…

Wat spannend! Misschien kan je in het zkh ook in bad bevallen? Ik mocht dat ook, maar uiteindelijk een ruggenprik nodig gehad dus mocht het niet meer.
Neem veel lekkers mee voor je partner. Mijn man heb ik tijdens de bevalling naar de supermarkt gestuurd omdat het nog wel ff ging duren ?

Ik was heel blij met een warm dik vest voor naar huis. Een boxje voor muziek (veel prettiger dan oordopjes) en onze verpleging vond het ook wel gezellig ?. Mijn lievelings douchegel... Want wat voelde ik me herboren na het zweten... De Nintendo want bij mij duurde het allemaal best lang. Zo had ik lekker wat te doen. Een lekker groot nachthemd (zwart, zie je geen vlekken op ?)

En ze hebben aan het eind de kachel ff wat hoger gezet. Heerlijk warm met zo'n kleine op je blote lijf ?

Ik had bij mijn bevalling ook weeenopwekkers, maar mocht wel nog in bad daarmee (heb ik overigens niet gedaan toen omdat ik op dat moment geen zin in had, maar ze boden dus wel aan om het bevalbad voor me op te zetten). Misschien is het per ziekenhuis anders? Verder had ik vanallees meegenomen ter vermaak, maar uiteindelijk hebben we ons vooral vermaakt met tijdschriften uit de wachtkamer, want ik had dus echt totaal geen concentratievermogen voor een langer verhaal (mijn eigen boek) of een spelletje o.i.d., die korte artikeltjes waren perfect voor tussen de weeen door. Overigens is het ziekenhuis ook niet zo ver weg (hopelijk), mijn man is na de geboorte in elk geval nog wel een keer naar huis en naar de supermarkt geweest om extra warme badjassen (ook voor hem) en lekkers op te halen (ik had enorme honger een paar uur nadat ik eenmaal bevallen was, maar we hadden wegens de keizersnede het avondmaal gemist op de dag van bevalling).

Terug
Bovenaan