Vanavond termijnecho....

Dag ladies,

Wij hebben vanavond de termijnecho en ik ben opeens zooooo zenuwachtig...
Ik was eigenlijk de hele tijd erg relaxed, zeker toen de weken versteken en mijn buik begon te groeien.
Maar nu ben ik opeens toch erg bang voor wat er vanavond te zien zal zijn... Is alles wel goed, klopt het hartje wel etc.?
Ik ben inmiddels 10wk 2dg, ben benieuwd of dat ook uit de echo blijkt..
Duimen jullie voor me?

Groetjes,
mamainzuid

Succes!! Laat je even weten hoe het is gegaan? Dit is je eerste echo dan denk ik? Ik ga woensdagmorgen.. dan ben ik 8 wk en 3 dagen. Spannend!

Ik ga voor je duimen!

Spannend hoor, ik bleef de echo's spannend vinden. Is het de eerste echo vraag ik me ook af. Wij moeten donderdag avond. 9 weken en 5 dagen. Weet eigenlijk niet of ze dan gelijk termijn echo doen die is meestal met 10-12 weken volgens mij. Nou heel veel succes! En laat even weten hoe het ging.

Ja tussen de 8 en 12 weken maken ze de termijnecho, meestal is dat ook de eerste echo tenzij je om medische redenn al eerder een echo hebt gehad. Succes donderdag!

Grote kans een inwendige.
Ik was vanmorgen bij de gyn. 10w3d ben ik nu. Ze probeerde het eerst uitwendig, maar baarmoeder lag nog te ver naar achteren en ze kon het niet goed zien. Het moest dus nog een inwendige worden.

Verder schijnt je gewicht ook mee te spelen. Hoe zwaarder en hoe meer buik(vet), hoe groter de kans op een inwendige echo.

Terug
Bovenaan