Vanavond termijnecho....

Inderdaad inwendig, meestal tot een week of 10. Bij mijn verloskundigenpraktijk in ieder geval wel.

Maar Mamainzuid, heeeeeel veel succes en hopelijk plezier! We horen het wel :)

Ja ik had vorige keer bij 8 weken ( zonder medische noodzaak, was er gewoon snel bij haha) inwendig. Dit wad ook de eerste echo daarna nog een keer voor termijn echo toen kon ze het net uitwendig zien. Nu moet ik pas met 9 wk en 5 dagen zal daarna dus nog een keer voor de termijn moeten denk. Ze maken bij ons veel echo's dus super leuk.

Veel succes en geniet er natuurlijk van want het is vooral ontzettend leuk! Het komt vast goed. Duim voor je. Laat het ons weten!

@Esmee1991, ik kreeg met precies 8 weken een echo. De baby was met de uitwendige echo goed te zien, maar er werd alsnog voor de zekerheid even een inwendige echo gemaakt. Ik heb een normaal postuur, niet dik, maar ook niet heel dun. Dus zal wel verschillen per keer als ik de ervaring van andere lees:)

bij mij vorige 2 keren met 10 weken uitwendig (maar ben slank en zeker de tweede keer zat baarmoeder al vrij hoog).
Bij de controle 2 weken terug vond de vk mijn baarmoeder ook al hoog zitten dus ga uit van uitwendige echo. zal voor de zekerheid voor een zeer volle blaas zorgen, dat drukt de baarmoeder nog extra omhoog.
nou ja, als de uitslag maar goed is...!
dank voor jullie steun allemaal!

Oke nou ik zal het wel zien. Ik ben ook redelijk slank, dus misschien hoeft 't niet, maar ach, wat maakt het uit. Als het resultaat er maar mag zijn! :-D

Kun je 't wachten nog volhouden mamainzuid? ;-) Ik krijg nu al de kriebels, nog anderhalve dag haha! Jij nog een paar kleine uurtjes. Succes! Ben benieuwd.

Spannend hoor! Heb die van mij ook net vandaag gehad! 10 weken en 1 dag, en was (zoals ook in mijn topic te zien is) een erg actieve echo, haha!

Heel veel succes :)!

Terug
Bovenaan