Vanavond...

A

Anoniem

Guest
eet joran met ons mee, voor het eerst! We eten brocoli met gekookte aardappels en een varkensbraadworstje (mijn vriend was erg enthousiast...not!) Maar nu vraag ik  me af of Joran wel een stukje vlees mag en hoeveel dan?
Xus, Susan

Wat leuk! Lijkt me zo gezellig, maar wij eten heel laat en dat wordt moeilijk, met z'n allen eten.

Ik weet niet hoe dat zit met een varkensbraadworstje. Zit wel zout in enzo, maar een klein beetje moet kunnen toch?

Succes en veel plezier!

KT

ps, waarom was je vriend niet enthousiast?

lekker hoor!!! dat wordt smullen!!
Wij zelf eten (bijna) nooit varkensvlees... en nee, niet uit geloofs overtuiging.. maar qua smaak, en branderigheid... Ik (en mijn man) hebben er nogal last van als we het eten.
Een braadworstje is bij ons dus van rund, maar een paar stukjes lijkt mij niets mis mee!

Eet smakelijk!
Groetjes Debby

Lekker smulpaapjes!! Tenminste, die van mij wel!
Lust alles en het liefst zo veel mogelijk...

Had dit weekend worteltjessoep gemaakt (makkelijk en lekker!) en we geven hem gewoon zoveel hij op kan. (geen borden vol natuurlijk)
Ik denk dat hij zelf wel aangeeft wanneer hij vol zit, dan begint ie met zijn broodje te gooien of houdt zijn lipjes op elkaar! (hihi)

Door de week gebruik ik meestal potjes, op de creche geven ze 'm deze en thuis doe ik dat ook. Weekends eet hij vaak met ons mee. Sinds kort ontbijten we ook met zijn drietjes aan tafel. (gezellig)

Nou dat was smullen! Hij heeft werkelijk geen hap gegeten!!!! Keek echt zo naar zijn bordje van....  Toen papa braaf naar de keuken om alles met de staafmixer fijn te malen... Maar neehoor... Hij wilde het niet!!! Alleen een fles gehad en verder niks.
Volgende keer beter!
Oja, mijn vriend houdt niet zo van broccoli en was daarom niet zo blij met mijn keuze, maar het leek me zo leuk om Joran zelf zo'n 'boompje' te geven in zijn handje!
Liefs, Susan

Ook hier een alleseter. Tijn eet al een tijdje met de pot mee en dat eigenlijk iedere dag. Potjes vindt hij eigenlijk niet meer lekker, alleen de kidneybonen en macaroni gaan er nog wel in. Af en toe is het namelijk wel handig zo'n potje. Een toetje na en dan is zijn buikje vol.

Groetjes Danielle

Nou wij hebben vanaaf weer heerlijk gegeten, maar joran niet... Stopt wel alles in zijn mond om het vervolgens weer uit te spugen. Alleen de courgette at hij op. Ik ga morgen alles apart pureren voor hem en dan maar weer kijken. En heb je een recept van die worteltjessoep? Misschien lust joran dat wel?
Trouwens, van de potjes smult hij altijd wel heerlijk!
Susan

Gezellig he, samen aan tafel en lekker te eten wat de post schaft.
Al is mijn man vaak ook het probleem, Erikjan niet! Laatst heeft hij zelfs het babyprakje gegeten, en Erikjan en ik lekker een groentenquiche.

Janine

Terug
Bovenaan