Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Whahaha, dat moet je onthouden! Tis toch niet te geloven he met die mannen... Rik zegt dat hij alles lust maar dat is dus helemaal niet zo! Dat wordt nog wat straks als joran groter wordt!
Tja mannen...
Erikjan eet nu gelukkig alles lekker op, maar mijn man......#^$$&(^%&($$^!
Dus dat wordt inderdaad nog wat! Als hij zijn bord niet leeg eet, en Erikjan dat wel moet, want ik vind het echt walgelijk als je niets lust, en dus ook nergens kunt eten, en zo onhandig. Wat zal hij zeggen : " en papa dan? " Ha ha ha!
Ons kleine mannetje eet echt alles! We eten al vanaf het begin met z'n drietjes aan tafel, tenminste zoveel mogelijk. Als 1 van ons een keer wat later thuis is van het werk, dan eet Stijn vooraan, maar meestal met z'n drietjes.
De laatste tijd ging ik voor het gemak, en kreeg Stijn voornamelijk potjes. Maar we hebben van het weekend besloten dat we meerzelf gaan maken. Dus afgelopen weekend heeft hij geprakte aardappel ( voor het eerst zonder staafmixer) en ook brocoli en een worstje gehad. Zelfde maaltijd als Joran dus. Stijn vond het prima. Aardappel en brocoli ging er zo in, maar het worstje vond hij nog niet helemaal noodzakelijk....