vandaag 10 maanden.....

Rêve is nu 9 maanden en erover denke om te stoppen??? ik moet er niet aan denken. Ze drinkt nog 6 tot heel veel keren op een dag. Wij genieten er samen heel erg van, ze vindt er zoveel troost in. Als ze moe is of juist heel veel beleefd heeft oid.... geweldig. Ik vind het erg ontspannen, hoef nergens over na te denken, de natuur doet z'n ding wel.

dus mijn motto is: vooral doorgaan!

mama van Rêve 12-9-2006

Mirthe is nu 10 maanden en het gaat nog hartstikke goed. Wil doorgaan tot ze een jaar is kan ze meteen over op de normale melk. Ze wil daarnaast nog niet zoveel anders drinken alleen wat water of thee uit mijn glas. Ze heeft inmiddels 3 tanden die voel ik amper....ze heeft 1 keer gebeten.

Hi dames,
Ik doe ook nog mee, Lynn krijgt ook borstvoeding, lekker makkelijk.
Ik heb tot zeven maanden alleen maar borstvoeding gegeven en beetje brood tussendoor. Maar na zes maanden gekolft te hebben, werd ik er zo chagrijnig van en liep tegen de klok in te kolven als ik moest werken, dat ik dat kolven maar achterwege heb gelaten en nutrilon heb gegeven.

De eerste paar keer vond ze het echt  niet lekker, en dus nog moeten kolven, maar na een keer of vijf, lukte het. Nu krijgt ze alleen 's ochtends en om vier uur en 's nachts als ze wakker wordt. de andere twee voedingen krijgt ze met fles, omdat mijn melk echt heel ver achteruit is gegaan.

Verder krijgt ze ook iedere dag fruit, maak ik zelf, ben niet van de potjes, en ze vindt alles lekker.

Heb ook nog geen idee wanneer we stoppen, we zien het wel. Ze bijt wel veel, maar dat is denk ik omdat de melk zover terug is gelopen. Ik ben blij dat ze nog geen tanden heeft.

Oh ja en lynn is nu 8 maanden 2 weken en een dag en wat uurtjes
X

Ruim 9 maanden (28e 10mnd) en ook nog steeds BV
Anne krijgt ook nog 's morgens om ongeveer 7 uur.
En om ongeveer 19.00 uur dan gaat ze naar bed voor de nacht.
En soms geef ik ze tussendoor, overdag dus, nog wel eens een slokje.
Echt super.
Tot wanneer het blijft doorgaan weet ik nog niet.
Maar met d jongens heb ik het 9 en 11 maanden volgehouden.
En nu zitten we daar dus in ieder geval al tussen.

DOORGAAN

Groeten Corine

Ook hier wordt nog volop borstvoeding gegeven.
Wieteke is morgen 9 maanden en wij vinden het allebei super. Wieteke vindt het heel gezellig aan de borst (vooral ook 's nachts) en ik geniet ook nog van zo'n drinkend kind aan de borst.
Wieteke krijgt in ieder geval 's morgens, rond 13.30 uur voor het middagslaapje, rond 17.00 uur en om 19.00 uur. 's Nachts komt ze meestal nog rond 23.00 uur & 4.00 uur. Verder drinkt ze wanneer ze zin heeft. Ik ben de hele dag thuis dus heb gelukkig niet hoeven kolven. Wieteke heeft dan ook nog niet uit een fles gedronken.
En wanneer ik stop? Geen idee. Ik wil proberen het jaar vol te houden, kan ze in ieder geval zo over op gewone melk. Maar als het daarna nog steeds goed gaat en ze wil nog steeds drinken, tja dan ga ik waarschijnlijk nog wel door! Vind het in ieder geval leuk dat het al zo lang goed gaat.
Oh ja, Wieteke heeft al wel twee tandjes, maar bijt gelukkig niet!

Groetjes,
Geeske & Wieteke (15-09-2006)

wat leuk dat er nog zoveel borstvoedende moeders zijn!! En WAT FIJN OM TE LEZEN DAT IK NIET DE ENIGE BEN DIE NIET DOORSLAAPT

Milo heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen bed geslapen (ja, ik weet het....), hij viel om 22 uur in slaap (het was nogal een uitdaging om hem in zijn eigen bed in slaap te krijgen) en werd toen pas weer om 04.15 wakker! Dus dat houden we er zeker in .Ik vond het wel heel erg moeilijk, ik geniet er zo van om met hem te knuffelen 's nachts!! Maar ik weet natuurlijk ook wel dat het beter is in zijn eigen bed. Ik heb hem deze keer vanaf 4.15 totdat hij wakker werd (om 6 uur elke dag....) lekker naast me laten liggen, puur voor mezelf eigenlijk, en nu elke nacht volhouden zodat hij uiteindelijk om 6 uur in zijn eigen bed wakker wordt!

Terug
Bovenaan