vandaag 11 weken

Hoi meiden

Wij gaan vanavond met mijn schoonouders naar Cirque du Soleil. We hebben een boek van Paulien Oud 'mijn kleinkind' gekocht, deze leuk ingepakt en zo willen we het vanavond vertellen. Ook neem ik de echo foto's mee. Ik ben toch wel zenuwachtig.. ik ben echt ontzettend onzeker.. ik zei al tegen mijn vriend dan gaan we het vanavond vertellen ( en zaterdag aan mijn ouders) en dan is maandag de 16e de termijnecho niet goed.. we hebben al 2 goede echo's gehad.. maar ben blij als het maandag is en we weer een super echo te zien krijgen! Ik weet niet waarom maar ben echt bang.. ik heb toch in januari met 6 weken een mk gehad.. denk dat het daar ook wel door komt.

Ik word iig gek ervan.. ben blij als ik de kleine elke dag ga voelen dan weet ik dat ie het nog doet..

Liefs
 
Lieve Renate,

Wat een onwijs leuk idee zeg!! Kan me goed voorstellen dat je er helemaal zenuwachtig voor bent....Kan me ook voorstellen dat al die spook cenarios door je hoofd spoken maar meid.....Deze keer zit het echt goed, dat weet ik zeker!!

Lekker genieten van vanavond en deel jullie vreugde met de mensen waar je van houd, misschien helpt dat ook weer een beetje na jullie miskraam van afgelopen januari maar ik begrijp je onzekerheid.

Veel plezier!! Liefs Lynn.
 
Leuk! Dat boekje hebben wij ook aan onze ouders gegeven. Wij hebben het meteen verteld.

Maar ik ben net als jij onzeker. Ook in januari een miskraam gehad.

Maar zoals jij net tegen mij zei. Maak je niet druk! Komt vast goed! Je bent nu elf weken dus weinig om je druk over te maken ;)

Succes en veel okezier met het vertellen.
 
Hoi Renate,

Ik weet hoe je je voelt op zo'n moment...
Ik weet zeker dat het nu goed zit met de kleine.

Ik begin nu de kleine te voelen ben vandaag 18+5 sinds deze week is het pas echt duidelijk te voelen voorheen alleen plopjes.
Ik heb dinsdag de 20 wekenecho ben zo benieuwd hoe de kleine weer zie is dan alweer bijna 8 weken geleden.

Heel veel plezier vanavond tijdens de show en geniet van het moment dat jullie het boek geven...
Ook zaterdag veel plezier....

Ik duim maandag voor je dat alles goed is..

Gr
 
Wat een leuk idee!!

Ow en wacht maar tot de kleine je bont en blauw schopt en slaat van binnen, dan verlang je naar rustige tijden hahaha.

Geniet er van je bent al 11 weken en heb al goede echo's gehad. Ik ben jaloers!!! Ik ben nu 8+2 en weet nog helemaal niks!! Hihi

Lfs
 
Leuk idee om het te vertellen. Ik begrijp je onzekerheid. Ik heb in oktober een missed abortion gehad en ben vandaag 18 + 5 dagen. Ook ik had al meerdere echo's gehad voor de echte termijnecho en mijn echoscopist zei bij de 2e echo dat ik al vertrouwen in me kindje moest hebben ik was toen 9 weken en alles zag er toen goed uit. Geniet er van en maandag heb jij vast ook weer een hele mooie echo.
Hoop dat je een leuke avond hebt gehad en dat je schoonouders leuk op de verrassing hebben gereageert.
 
Hey meiden

Bedankt voor jullie lieve reacties. De show gister was echt onwijs mooi! Echt heel erg leuk!
Tijdens de pauze haalde ik het boek uit mijn tas en zei; we hebben nog een kadootje voor jullie meegenomen. Zegt me schoonvader najaa doe normaal. Toen ze het lazen kwam er meteen een big smile op hun gezicht! En begon me schoonvader gelijk tegen mijn buik te praten: hier is opa hoor hahahah. We werden meteen vol trots gefeliciteerd. Ze vroegen van alles zoals hoever ik ben en hoe het met me ging. Echt heel erg leuk dus.

Ik voel me nu alleen verre van lekker.. we lagen gister dus pas om half 1 in bed.. en heb heel slecht geslapen.. ben nu bek af en heb knallende kop pijn.. en moet zo de honden nog uitlaten en helaas nog werken ook... ik duik liever mijn bed weer in..

Liefs
 
wat leuk de reacties..
heerlijk he dat je het niet meer geheim hoeft te houden of erop moet letten dat je je niet verspreekt.
wanneer gaan jullie het je vrienden etc vertellen?

vervelend dat je je rot voelt, en dan nog werken..heb met je te doen.heel veel sterkte.

liefs
 
Terug
Bovenaan