vandaag 11 weken

@Elize
Ja ik ben blij als iedereen het weet. Vooral omdat ik me nu zo dik voel omdat ik nog niet met me buikie kan pronken.. Maandag na de echo wil ik het zo snel mogelijk mijn broers en schoonzussen en zwager vertellen en dan ook zo snel mogelijk de vrienden.. maarja we moeten even kijken want wil het ook niet over de tel vertellen...

Ik zit nu lekker gedoucht op de bank met een kop thee.. dus zo tandjes poetsen en lekker naar bed..

Liefs
 
En hoe was het vertellen?

Jeej 11 weken alweer... Ik hoop over 6 weken ongeveer hetzelfde berichtje te posten op t decemberforum, pfff wat vind ik t spannend allemaal!

Geniet erva meid en hopelijk is maandag alles in orde. Positief blijven meid!
 
@charlotje

He meid, ja was heel leuk! Staat in mijn berichtje hier boven;) ja het is ook allemaal heel spannend! Ik ga ook voor jou duimen dat alles goed gaat! Good luck! Liefs
 
Hi Renate,

Wat leuk die reacties van je schoonouders, en je schoonvader die meteen tegen je kleintje begint te praten! 11 weken ook al he!? Je zit al over een kwart van je zwangerschap, als je het zo bekijkt dan vliegt de tijd, vind je niet? Ik hoop dat je overmorgen weer een mooie echo zal hebben!

Liefs,
Marieke
 
@ marieke
Haha ja als je het zo bekijkt wel ja.. ik denk ook dat als iedereen het weet en je lekker vrij kunt gaan shoppen en praten enzo het ook zo gaat voelen.. dat het best snel gaat..

Dankjewel he liefs
 
Terug
Bovenaan