Vandaag 1e echo gehad

Eerlijk gezegd heb ik de verloskundige helemaal nog niet gebeld. Dat wilde ik volgende week gaan doen ofzo. Ben vandaag precies 6 weken zwanger. Hebben jullie allemaal gelijk naar haar gebeld?
En wat een verschil in aantal weken dat je mag voor de eerste echo.

Met hoeveel weken hebben jullie contact gezocht met de verloskundige eigenlijk om een afspraak te maken voor een echo. Was van plan om dat volgende week pas te doen. Ben dan 7 weken.

Het maakt misschien wel een verschil dat ik de vorige keer een miskraam heb gehad. Ze hebben toen gezegd dat als ik weer positief zou testen, ik meteen moest bellen voor een afspraak. Ik zou dan met 7 weken al een echo krijgen om te zien of het hartje dan in ieder geval klopte. Dus ik heb met 4wk5dg al gebeld en heb deze week een echo gehad.

ik heb het meteen gedaan, ze moeten wel plek voor je hebben namelijk!
ik heb geluk dat ik met 6 weken mag komen! net nieuwe praktijk en ze hebben het hoog in het vaandel staan dat ze je alles kunnen bieden! dus ik ga niet klagen!
maar van de vorigen heb ik ook eens gebeld met 7 weken en toen zei ze dat ik beter eerder kon bellen ivm drukte!

liefs

@Elin, van harte met de goede uitslag van de echo! Ik hoop voor je dat de misselijkheid nu wegblijft en dat je mag genieten van een onbezorgde zwangerschap.

@Mariekje, Ik heb afgelopen week gebeld (toen 5,5 week zwanger). Ik wilde het niet op mijn werk doen, dus op een toevallige vrije middag heb ik maar gebeld. Ze vonden het prima dat ik zo vroeg belde. Heb wel pas op 18/2 de eerste echo, dus moet nog even wachten. Op 11/2 mag ik voor het eerst voor een kennismakingsgesprek.

Verder wens ik iedereen een voorspoedige zwangerschap toe.

Groetjes,

hebben jullie apart van de echo eerst een intake? ik heb de intake en de echo tegelijk..wat is het toch het verschillend overal.
ach uiteindelijk allemaal hetzelfde doel!

liefs

Terug
Bovenaan