Vandaag 1e Echo!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen iedereen!

Ik heb vandaag me 1 echo...ben heel erg benieuwd. Hoeveel weken ik echt ben e.d. Wel spannend hoor.

Dus de vraag is nog of uitwendig of inwendig gaat....

hoi hoi ,
gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik kreeg de eerste echo toen we dachten dat ik rond de 12 weken was(dat was ook zo) en die was uitwendig.
heel veel plezier met het kijken naar de kleine spruit.

teddyboy
39wkn

Hoi hoi,

Spannend he? Ik vond het ook reuzespannend toen we een echo kregen.
Dat was ook omdat ik voor deze zwangerschap een miskraam heb gehad.
Als je een termijnecho krijgt (als je minder ver bent dan 12 weken) is deze vaak inwendig omdat het vruchtje dan nog maar heel klein is.
Maar dat doet helemaal geen pijn hoor (althans, ik voelde er niet veel van). En het beeld vind ik veel beter dan bij een uitwendige echo.

Heel veel plezier en laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes,
Maike

Tegen mij zeiden ze vanaf 10 weken uitwendig anders inwendig.  Maar ik zou 11 weken moeten zijn, maar kan ook minder ivm pil gebruik...dus achja we weten t straks. Maar idd wel spannend. Gewoon helemaal omdat het de 1e is.

Was echt leuk! Wel appart hoor omdat zo te zien dat dat in jou buik zit.  hihi.....

Ze konden t gewoon uitwendig doen...ik ben wel iets minder ver, 9 weken en 5 dagen! Maar dat scheelt ook maar een weekje dusz...

Hoi Samantha,

Ik krijg mijn eerste echo 10 juli, zou dan10 weken zwanger zijn.

Is er dan wel wat te zien? Ik vind het zo spannend, zeker door al die negatieve verhalen op dit forum over lege vruchtzakkjes e.d.

Ga dat maar niet te veel meer lezen, leuk om jouw positieve ervaring te lezen!

Groetjes Linda

Hoi Linda! 1e echo is altijd spannend he....

er valt zeker wat te zien, wij hebben t hartje heel goed zien kloppen, lichaampje, handjes en je ziet duidelijk de kaak omdat deze witter is dan de rest. Echt zo grappig....en dat met 9 weken en 4 dagen ;-)

Kijk hier eens: www.babybytes.nl/zwangerschap/kalender/week/10

Terug
Bovenaan