Vandaag 1e Echo!

Samantha, leuk om te lezen dat je zo'n leuke ervaring had!! Ik hoop dat ik ook een uitwendige echo krijg....
Was het moeilijk te zien??
Ik ben nu ineens zo bang...dat gevoel heb ik bij vlagen.... Ik hoop zo dat alles goed is.
Het duurt nog best lang tot 10 juli.

Groetjes Linda

Nee het was echt duidelijk te zien! Ik zag gelijk van he dat is t handje...voetje was wat moeilijker hebben we waarschijnljk wel gezien maar kan niet met zekerheid gezegd worden.

Vanaf 10 weken doen ze meestal uitwendig,   Omdat bij mij nog een beetje de vraag was hoever ik zou zijn is het eerst uitwendig geprobeerd...na dit was gelijk goed en echt duidelijk.

Je zag t soms ook echt bewegen, xtje zwaaien haha dat was wel grappig.
Maar je baby moet er ook net goed voor liggen, en anders plagen ze m een beetje :)

Maar ik zou je helemaal niet zenuwachtig maken

1e kindje?

Ja, eerste kindje....wel heel erg gepland!!

We zijn er super blij mee en  ik ga inderdaad proberen me niet te druk te maken en lekker te genieten.
Toch kijk ik erg uit naar de echo, dat maakt het allemaal wat echter.

Bedankt voor je postitieve verhaal, ik word er nu weer wat rustiger van.

Misschien spreek ik je nog wel weer op dit forum...

Gr Linda

Ja maar de echo is toch een soort van bevestiging! En dan kan je er ook pas meer van gaan genieten!!

Na suc6 in iedergeval, t gaat helemaal goedkomen!

~Liefs Samantha

Nogmaals bedankt voor je verhaal en de positieve reactie...doet me goed.

Ik laat het je wel weten via dit forum als alles goed is gegaan met de echo 10 juli.

Liefs Linda

Fijn dat alles goed was Samantha, bijzonder hé!

Linda, probeer je niet te druk te maken hoor. Al begrijp ik het wel hoor. Is het je 1e?

Terug
Bovenaan