Vandaag 20 weken echo gehad!!!

Ondanks dat de begeleiding bij de echo tegenviel, hebben we er erg van genoten om ons kindje te zien.
De echo foto ligt ook nog steeds in het zicht, zodat we regelmatig nog kunnen gluren. Iedereen die nog voor de echo gaat, heel veel plezier met het bekijken van het mooiste wonder dat er bestaat!!!

Groetjes. Miranda

Wat een bijzonder moment was dat vanmiddag. Gelukkig heeft de kleine zijn eerste APK goed doorstaan.
Verder weten we dat een het nu al een lekker eigenwijs ding is, wilde niet even mooi gaan liggen. En het ligt het liefst op zijn buik of in kruipstand. Daarnaast is het een flinke schopper, dus dat zijn de "pijntjes" die ik de afgelopen week goed kan voelen.
Verder ligt het qua gewicht en lengte bijna twee weken voor op schema. Nu nog niet iets om druk over te maken, maar waarschijnlijk wel een reden om met 32 wk te kijken hoe het dan is.

De DVD is inmiddels al een keer bekeken thuis!

Gr Froukje

Ik heb 18 februari ook de 20-weken echo gehad en alles was perfect!  Het groeit volgens het boekje. Vruchtwater is mooi helder. De uitleg was super en ik heb 4 foto's meegekregen die weer in het babyboek kunnen. Om het hartje te zien was echt raar, zo klein en alles werkt gewoon, alles zit er tot en met hartkleppen aan toe. Echt heel mooi. De echoscopist weet dus wel wat het wordt maar ik niet, wil het niet weten. Laat dat maar lekker een verrassing zijn. Het was in ieder geval heel druk met bewegen en wilde niet echt op de foto, vuistjes aan de zijkant van het hoofd van mij zie je lekker niet, haha! Voeten die de lucht ingaan, echt geweldig.

Ik ben echt superblij hiermee, gezien alle stress die ik de laatste tijd heb gehad en nog ga krijgen. Dit is tenminste iets positiefs en zet je weer met beide beentjes op de grond dat er ook nog dingen goed gaan en goed gaan komen.   En dat kleine wondertje helpt mij echt wel om niet bij de pakken neer te gaan zitten.

Er is zelfs aan mij gevraagd, omdat alles zo mooi zichtbaar is, of ik vrijdag terug wilde komen. Er komen dan 2 mensen uit het Academisch Ziekenhuis Groningen om naar het echo-apparaat te kijken, hoe dat gebruikt wordt enz. Daar zeg ik dus echt geen nee tegen! Nog een  keer naar mijn kleintje kijken en het hartje horen, foto's meekrijgen. Dus vrijdag nog een keer, erg leuk!  

Voor iedereen die nog moet, geniet ervan!

Terug
Bovenaan