Vandaag 40 weken

Hallo allemaal,

Vandaag 40wk en  hij zit nog lekker warm binnen hoor. Vandaag een echo gehad en hij is groot. Zo'n 9 pond schatten ze nu en lang. Tja de billen liggen tegen mijn ribben en het hoofje zit diep in het bekken. We wachten maar af, hopelijk komt hij binnen een paar dagen. Ben het wel zat aan het worden, ook al heb ik niet het gevoel dat het al weer 40wk is. Tijd is omgevlogen.
Nou ik ga lekker bank hangen, met dit weer is er niet veel wat je kan doen

Groetjes Nanda

Hoi!
De tijd vliegt inderdaad voorbij. Nog geen tekenen dat hij gaat komen?
Ik ben helemaal de dagen kwijt, gisteren dacht ik steeds dat het donderdag was.
Gisteren naar de vk geweest, ze schat haar nu op 3400gr. Ik ben zondag uitgerekend. Mijn zoontje was 3540gr bij de geboorte. Je zult wel een volle buik hebben zeg. Jeetje zeg.
Succes met de laatste loodjes, het weer is inderdaad maar niks, hoop snel dat het droog wordt en het zonnetje gaat schijnen. Vandaag had mijn zoontje muziekles maar ik had echt geen zin om zo vroeg door de regen te moeten pfff.
Groetjes!

Hey Nanda,

Eindelijk die magische datum bereikt!!! Hoe is de verbouwing? Alles klaar? Aangezien je lekker op de bank kunt liggen zal het wel. Bij ons is het net begonnen. Ik had alleen gedacht dat ik iets meer zou kunnen doen maar helaas. Maar veel kan ik toch niet doen want het is voornamelijk bijbouw, stucadoor, tegelzetter ed. Een beetje schilderen en nadenken hoe ik straks de babykamer in ga richten. Ook leuk!

Bij  mijn hebben ze gister de beeb  opgemeten en hij komt nu uit op zo'n 2800 gr. Een stukje kleiner als bij jou!!! Maar ja, dat wil ook niks zeggen. Ben nu 37+3 en volgende vrijdag gaat het gebeuren...spannend dus allemaal. dan zal hij ook net 6 pond zijn. Morgen naar het spreekuur van de anesthesist en volgende week intake op de afdeling. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Ik hoop voor jou dat het ook niet lang meer zal duren. Ik duim voor je!!!

Succes.

Liefs Yvonne

Niet te geloven wat gaat dat hard zag, 40 weken alweer Nanda!!!
Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen want als ie nu al zo groot is...
Ik zit nu op 34 weken en ben ineens superfit. Alsof ik mijn 33 grens door moest komen om me zo te voelen. Of had jij dat ook ineens. Nu mag het nog wel even duren, als ik me zo voel. Ben nog aan het werk en heb zat plannen.
Maargoed, gaat nu om jullie... heel veel succes en zet ’m op de komende dagen. Ik zal aan je denken!!!

Hoihoi,

Vandaag met de vk gesproken, ze gaat morgen proberen te strippen, denk dat het allemaal nog potdicht zit maar goed een poging is iets. Als het niet lukt belt ze maandag de gynacoloog voor een afspraak en hoopt dat ik voor volgend weekend de kleine in mijn armen heb.

We wachten dus nog even af :)

Liefs Nanda

Hey Nanda,

Succes morgen!!! Ik hoop echt voor je dat het lukt en dat je idd snel je kleine in je armen hebt...heb je wel verdiend na al dat shouwen! Zet hem op

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan