Vandaag 40 weken

Hahaha hier nog alles rustig, helaas nog niet te strippen, wel iets verweking maar niet genoeg. Maandag komt de andere vk langs om het nogmaals te proberen en een afspraak te maken met de gynacoloog.

Vanmiddag was het niet fijn, echt een zeur gevoel in mijn onderbuik, maar dat is nu weer weg.

We wachten rustig af, bij Tess begon het toch spontaan een dag na een mislukte strip poging.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nanda

ze schatten onze meid ook op 8 pond:(grrrrr maar ja ze kunnen het mis hebben,mijn zoontje was te klein zeiden ze en die was 4320 en 56 cm dus dat kan ook nog;)

hoop dat je snel aan de beurt bent meid!dan heb je het gehad en dan mogen wij;)

groetjes nienke

Hier alles nog stil. De vk is vanmorgen geweest maar strippen ging niet. Koppie geeft geen tegendruk. Bij Tess zat alles nog dicht en konden ze niet strippen en nu is er wel wat ruimte maar krigjen ze geen grip. Morgen naar de gynacoloog, ze weten niet wat ze moeten verwachten, kan 2 kanten op. Ik verwacht er niet veel van denk dat ze nog even niets willen doen en ik dus weer ruim over de 41 weken zal gaan, misschien zelfs wel 42 weken...

Groetjes Nanda

Nou meiden hij zit er nog hoor!  Vandaag bij de gynacoloog geweest en die is tegen inleiden, dus moesten we maar afwachten. Wel wilde hij dat ik morgen een bloedsuikercurve liet prikken en vandaag een echo van mijn linker been liet maken, ivm trombose. Gelukkig geen trombose, wel erg nauwe vaten.

Morgen dus 3x naar het ziekenhuis en donderdag terug om de uitslag te bespreken. Hij wil dan ook even kijken of ik ontsluiting heb, is dit wel het geval en zo'n 3-4cm dan wil hij misschien toch beginnen met inleiden.

Een beste chaotische man dus, maar goed we zullen zien. Ik hoop dat de kleine gewoon vannacht bedenkt dat het wel leuk is geweest... maar dat zal wel niet

Groetjes Nanda

Fijn dat je in ieder geval goed in de gaten gehouden wordt. En het is natuurlijk fijn als het 'natuurlijk' begint, maar ik kan me ook voorstellen dat je het zat bent. Je bent nu bijna 41 weken toch?

Van Yvette ook nog geen nieuws he? Ben benieuwd hoe het met haar is.

Ik zit 'pas' op 38 weken en 4 dagen, maar ik hoop toch wel dat ik de kleine binnen nu en 10 dagen in mijn armen heb. We zijn allemaal zo nieuwsgierig, mijn dochter vraagt ook steeds of de baby nu eens komt  en ik merk dat ik er gewoon 'zin' in heb om te bevallen. Kom maar op! De ene dag is dit gevoel wat sterker dan de andere dag, Soms voel ik ook wel weer wat onzekerheid of het allemaal goed komt. "t is te hopen dat de bevalling begint op een dag dat ik me sterk voel, maar de natuur regelt dat volgens mij allemaal aardig goed.

Jij sterkte met alle onderzoeken en het wachten op de eerste tekenen.

Terug
Bovenaan