Vandaag 4wkn/ 3 dgn, donderdag al naar de gyn en ws echo, wie nog meer?

Hallo allemaal!

Ik ben vandaag zoals jullie vast gelezen hebben 4 weken en 3 dagen zwanger, voor donderdag heb ik een afspraak opstaan bij de gyn, en niet schrikken, voor mij is dit normaal, ik wist voordat ik zwanger was al dat ik onder begeleiding van de gyn zou komen te staan ivm mijn gezondheid.

Zijn er nog meer 'mama's'' die onder begeleiding van de gyn staan?? Of misschien al vroeg een echo hebben gehad?
Die zal ik waarschijnlijk donderdag ook wel krijgen :D

Spannend!!!!!!!!!!
 
ik zat met een week of 5 ook al bij de gyn.. Ivm krampen en schildklierproblemen (laatste was ik bekend mee)
Heb toen ook een echo gehad, maar je ziet eigenlijk niets.. een blaadje met een wit randje en dat kon iets zijn.

daarna heb ik tot week 18 bij de gyn gelopen toen verwezen naar de verloskundige.. maar loop stiekem met groei echo's nog bij de gyn....dus het is wat van beiden (ben benieuwd wat de verzekering daarvan gaat zeggen)
 
Ik denk dat de verzekering niet veel zal zeggen, mits er een medische indicatie voor is natuurlijk!
Maar, dat is bij iedereen weer anders.
Ik zal heel mijn zwangerschap bij de gyn lopen, geen idee of ik een verloskundige te zien krijg ;)

Bedankt voor je reactie!
 
ivm mijn gezondheid heb ik bij de eerste zwangerschap ook bij een gynaecoloog onder controle geweest kreeg ook iedere keer echo's! Leuk!
maar de eerste daar zie je nog niet veel op. het hartje begint pas tegen het einde van de 5e week te kloppen dus bijna week 6. Dus jou eerste echo zal nog niet zoveel laten zien. deze is ook nog inwendig dan kun je je daar op voorbereiden. Zorg dat je goed gepoept en geplast hebt van te voren dan is het beter te zien en voor jou prettiger!
Ik heb een verloskundige in het ziekenhuis erbij gekregen, dus zat de ene controle bij de gyn en de controle erop bij de VK van het ziekenhuis. erg prettig de VK was wat persoonlijker. Heb verder geen problemen gehad. Ondanks medische indicatie mocht ik bij de 2e bij de VK thuis onder controle en thuis bevallen omdat het bij de eerste geen problemen had gegeven!
 
Bedankt voor je verhaal en ervaringen Bowi! Leuk en informatief om te lezen!
Ik zal dus de wc onveilig maken vlak voor bezoek ;)
Dat het inwendig is weet ik, en dat ik niet heel veel zal zien weet ik ook.
Maar alles wat er wel te zien is ben ik blij om, heb pijn rechtsonder in mn buik, steken en in mn lies... Dus hoop op de echo te zien dat het gewoon in de baarmoeder is ingenesteld, dat is ook een geruststelling!
 
Ik loop ook bij een gyn en ook bij een vk maar wel in het ziekenhuis. Dit komt omdat bij mijn eerste zwangerschap een hoge bloeddruk is ontstaan waardoor mijn zoon ruim 6 weken te vroeg is geboren en een groei achterstand had. Nu willen ze me gewoon goed in de gaten houden. Mijn eerste echo had ik met 6 wk+5 dagen en mijn 2e met 9 weken en mijn 3e met 10 weken. De 24ste mag ik weer naar de gyn.

xx
 
Ik liep bij de eerste ook bij de gyn.
Ik heb vroeger een reflux gehad aan mijn nieren en dat kan erfelijk zijn dat wilde ze goed in de gaten houden.
Nu was de vraag of ik dus weer bij de gyn moest dus bij 8weken en 4 dagen een echo en daar kwam uit dat we een drieling verwachten en dus logisch bij de gyn onder controle lopen en iedere twee weken.
Is het ernstig wat je onder de leden hebt dat je onder controle loopt.
 
hoi meid

ik sta ook onder de gyn inverband met een eerste mola zwangerschap miskraam en met zwangerschapssuiker vind het wel fijn om daar onder te staan ze houden de groei van ons kleine mannetje goed in de gaten en de zwangerschap ook

groetjes tamjoh
 
Terug
Bovenaan