Vandaag 4wkn/ 3 dgn, donderdag al naar de gyn en ws echo, wie nog meer?

Hoi,

Ik heb vandaag getest en daaruit bleek ook dat ik zwanger ben!!!
Ik ben denk ik 4 wk en 5 dg. Ik moet 2 september naar de huisarts voor een gesprek en daarna zal ik wel doorverwezen worden naar de gyn. Dit omdat mijn eerste bevalling een keizersnede was
 
Bedankt voor jullie gedeelde ervaringen!
En Mieke 1980: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je bent 1 dag voor op mij, ik ben vandaag 4 weken en 4 dagen ;)

Corine86: Het is niets ernstigs, laat ik het zo zeggen, ik heb 9 verschillende aandoeningen maar ik kan er 100 mee worden!!
Wel kan het (veel) complicaties geven tijdens de zwangerschap, voor mij zelf, het hoeft niet maar houden er zeker rekening mee!!
Wij hebben hier lang en bewust over nagedacht, en we gaan ervoor! De juiste basis is liefde, en die is sterk, heel sterk!
En verder zal ik toegeven aan de momenten hoe ik me voel, ik voel dat niet als een verplichting, ik heb het er heel graag voor over! En als dat betekend dat ik over een paar weken op bed terrecht kom dan zij dat zo... alles voor de kleine!
 
@Dreaming:

Dapper van je en vecht maar voor je kindje.
Hopelijk mag alles voorspoedig gaan.
Want rust is zo moeilijk.
Ik zie het iedere dag weer zelf.
Heb 3 wondertjes in mijn buik en er loopt een wondertjes van 2 en een half in huis rond.
Dan is het moeilijk om rustig aan te doen, maar het moet voor de 3 kindjes.
Mijn lichaam zegt dat het moet dus dan moet het.

Jij sterkte met zwangerschap en geniet ervan.
 
Hoi Corine,

Wat spannend ook voor jou!!
3!! dat is niet nix, zeker niet als je er nog 1 rond hebt lopen.
Bij ons is het de eerste, dus net wat anders. Maar ach, we weten waar we het voor doen hé ;)
Vanmiddag voor het eerst naar de gyn, ben morgen 5 weken dus ben enorm benieuwd.
Wij genieten, hoop dat jij dat ook kan tussen alles door!!

Liefs*
 
@ mariekejacobs

In een ander topic kun je wat meer lezen, bij deze de link!
http://zwanger.jongegezinnen.nl/Mamaclubs/April-2012/Discussies.htm?forum=10208&message=1606190&notitle=true

 
Terug
Bovenaan