vandaag aangemeldt voor kraamzorg

Onder het motto je kan niet snel genoeg zijn.
Ik heb vandaag me aangemeldt voor kraamzorg.
Geen eigen bijdrage en maximaal aantal uren.
Hoever zijn jullie hiermee?

liefs nath

ik ben nu bijna 6 weken en dat vind ik nog iets te vroeg! ik doe het pas rond de 12 weken denk ik! bij de anderen ook gedaan!
ik heb ook geen eigen bijdrage en ook max aantal uren, kan zijn dat ik meer zorguren krijg omdat het de 4e is en mijn oudste dan pas 5 jaar is.
kreeg het bij de 3e al namelijk!

liefs

Bij mijn verzekering werd me aangeraden om zo snel mogelijk aan te melden, in ieder geval voor de 12e week. Bij de verloskundige werd me dit gisteren trouwens ook gezegd.

Ik heb me nog niet aangemeld... Ik heb wel nagekeken hoe ik verzekerd was (weet het zo niet uit mijn hoofd) Ik heb in ieder geval de meest uitgebreide verzekering waarin ik alles vergoed krijg wat binnen de nederlandse normen valt.. Kijk, betaal ik toch nog ergens zo veel geld voor al die tijd!

Ik wacht eerst even de eerste afspraak af bij de VK en de echo voor ik aanmeld.. Als alles goed is ga ik me aanmelden bij 8w3d..

Liefs!

Ik heb mij nog niet aangemeld.
Ik wacht tot na de echo.
Ik heb een 2 sterren polis en moet volgens mij 3.90 per uur bijbetalen.
Ik moet het nog even nakijken maar ik vond dat best wel een bedrag.
Maar goed, je hebt er dan ook veel voor terug zullen we maar denken

Ik ga mij ook pas aanmelden na de echo. weet nog niet wanneer die zal zijn maar denk eind februari. Ik ga volgende week langs de huisarts en krijg dan een verwijsbrief voor een echo in het ziekenhuis, dus kan dan een afspraak maken.

Terug
Bovenaan