vandaag aangemeldt voor kraamzorg

heb met 6 weken de verzekering gebeld, en die raadde me aan me meteen aan te melden. Dit heb ik gedaan, en ik schijn dan vanzelf met 7 maanden bericht te krijgen de kraamzorg.
Kreeg wel gelijk een mama pakket van mijn verzekering thuis gestuurd :)
Ik heb eigen bijdrage van 3.90 per uur, maar 100 euro krijg ik daar weer van vergoed.

heb met 6 weken de verzekering gebeld, en die raadde me aan me meteen aan te melden. Dit heb ik gedaan, en ik schijn dan vanzelf met 7 maanden bericht te krijgen de kraamzorg.
Ik heb eigen bijdrage van 3.90 per uur, maar 100 euro krijg ik daar weer van vergoed.

ik vond het persoonlijk ook wat vroeg hoor maar inderdaad toen ik de verzekering belde zei ze dat ik direct moest afvragen. Ach ja het is al klaar, weer een ding alvast geregeld.
Het mooie is dat ik gelijk een lidmaatschap krijg voor de uitleen winkel, voor de bedpo en derg. Dus manlief hoeft geen extra bier te drinken.

gr. nath

Terug
Bovenaan