Vandaag bloed laten prikken

Randy dat is wel heel erg stom ja van de gyn. haha.
Ik ben wel heel erg blij dat ik een vrouwelijke gyn heb.

Het onprettigste vond ik ook, dat ik het gevoel had, daar een beetje de kijkdoos te wezen. Om het zo maar even oneerbiedig te zeggen.
Ik was wel blij dat mijn schat bij me was.
Gaf mij steun.

Groetjes

He meis,

Hier een tip, doe een rok aan dan hoef je alleen je slipje uit te doen. Bij een broek loop je in je blote bibs, maar met een rok is dat makkelijker, je kruipt op de stoel, en je doet je rok omhoog, als ie klaar is rok naar beneden, geeft mij een beter gevoel.

Ps; inwendig onderzoek is niet het leukste van de wereld, maar het doet echt geen pijn hoor!!! Bij mij dan weet niet of andere meiden ook zo is.

Mijn arts zegt altijd dat je even druk moet zetten, voor de klem en dan ontspannen, en het helpt echt

veel suc6 en hou ons op de hoogte.

Liefs patricia

Mijn ventje blijft er ook mooi bij!
Bij zijn onderzoek in zijn blote kont had hij er een stagaire bij.
Dat laat ik mooi niet toe.

ach, ik had 2x een stagiare erbij en 2x een andere, laat ze het maar leren, dan kunnen andere vrouwen later ook geholpen worden, en ze staren niet naar je poessie maar ar het beeldscherm, ach ik zet me der overheen

xxx

Ik ga er al niet voor mijn lol liggen en dan hoef ik geen pottenkijkers maar ja zo vind iedereen dat weer anders.
Bij een misschien 2e onderzoek mag het van mij best wel.

ik had er ook een paar keer een co-arts bij en heb gewoon gezegt.... ik vind het prima dat ze mee loeren maar hun mogen het niet doen hahaha

en idd een rok of jurk (tuniek) aan is heel handig dat heb ik ook een paar keer gedaan, dan loop je in iedergeval niet met drilbillen door die kamer hahaha.

En meiden ooit opgelet als je in de wachtkamer zit wat er af en toe uit die spreekkamers komen???

Die gyns hebben echt al van alles gezien en die kijken niet meer zo "nauw" hahahaha

Ik snap het hoor Bontrie, ik heb altijd zo iets als het moet dan moet het maar!! Ik heb ook een man als GYN, bij hem kon ik gelijk terrecht voor een vrouw moest ik wachten, dus ik dacht neeee, geef mij die man maar!!! En idd ze hebben al zoveel gezien!!!!

hahahah, maar natuurlijk LEUK is ANDERS,

liefs mij

Terug
Bovenaan