vandaag dag 43...morgen bloeduitslag....

nou van 1 uur tot half 4 heeft voor mij heeeeel lang geduurt...
dus ik bellen om half 4, zegt ze ja ik keek 5 minuten geleden weer en de uitslag is nog steeds niet bekend. verdorie ik zei nou lekker is dat, zegt ze pardon... ja hallo zei ik is toch logisch dat het hartstikke spannend voor me is steeds bellen en afwachten, nu kan ik pas maandag bellen en ook nog eens maandagmiddag, want om 3 uur voegen ze de nieuwe bloeduitslagen altijd bij bij het laboratorium of zo....grrrrr....
dus gelukkig heb ik vanavond hondencursus en is het morgen koninginnedag, zodat het weekend snel voorbij is en ik maandag al weer op dag 46 of zo zit... tenzij we natuurlijk ongi worden dit weekend, maar heb nog totaal geen ongi gevoelens en wel zere borsten... ik weet het niet meer allemaal hoor.... liefs loes....

Damn wat vreselijk voor je zeg....Wat n muts ook, die reactie..nondejuu! Goed dat je t dr ff duidelijk heb gemaakt!! Wel slecht zeg..waarom zeggen ze dan dat je vandaag kan bellen en dan de afspraak niet nakomen? Belachelijk! Niet dat je er iets aan heb...maarja..veel sterkte met wachten..en hopelijk blijven de duivels weg!

bah wat vervelend voor je zeg. Als het iets helpt, ik voel met je mee!!!

Succes en geniet van je weekend.

Liefs
Cami

nou heel veel sterkte, ik hoop dat je toch een beetje van het weekend kan genieten.
we horen het maandag wel he!

ja jullie horen het zeker maandag, zul je zien dat ze dan ook pas na 3 uur de uitslag heeft... denk dat ik dit weekend nog eens gewoon ga testen zo moeilijk om te wachten, weekenden zijn gelukkig altijd zo om en helemaal omdat ik nog een zoontje heb van 18 maanden die helpt je de dagen wel doorkomen. heel erg lief dat jullie allemaal met me meeleven en dat doe ik ook zeker met jullie... fijne koninginnendag iedereen morgen en dat iedereen maar zwanger mag worden zo snel mogelijk!!!!
liefs loes

Nou zeg wat balen is dat!!
Belachelijk eigenlijk dat ze je zo kunnen afpoeieren.
Dat wordt een zenuachtig weekend dus.
Ik wens je veel sterkte en afleiding,maar overtijd en zere borsten is dat eigenlijk geen goed teken?!
Ik snap wel dat je geen teleurstellingen wil maar het klinkt wel goed!
Fijn weekend en ik ben benieuwd naar maandag,zal voor je duimen
Liefs Mikkie

Dat bloedprikken is helemaal nieuw voor mij .
Ik ben vandaag naar huis gestuurd met "we wachten het nog even af" en "u kunt wel alvast rekening houden dat u zwanger bent".

Ik ben namelijk ook al 4 weken overtijd en moet ik eerlijk zeggen dat ik ook pas een positieve uitslag na 5 testen te hebben gedaan bij de zwangerschap van mijn dochter (inmiddels 7). Van haar was ik toen ook al 7 weken zwanger (de wonderen zijn de wereld nog niet uit!).

Nou ben heel benieuwd maandag naar de uitslag!

nou lekker is dat!! of je al niet zenuwachtig genoeg bent!! ach ja, nog 2 nachten en dan weet je wat! in ieder geval dat hoop ik voor je! vind het wel raar hoor. Zoveel moeite kost  zo'n bloeduitslagje  toch niet! Maar ja blijkbaar wel! Ik duim voor je dat je maandag meer weet!!
groetjes Ella

Terug
Bovenaan