Agelopen nacht werd ik wakker om te plassen, ging naar het toilet en zag iets donkers in mijn slip dus licht aan en ja hoor oud bruin bloed. Eerst dacht ik nog, dat hoor je vaker, maar ik ging erg twijvelen. Vannochtend kreeg ik er rugpijn en buikpijn bij. Bij elk toilet bezoek verloor ik een propje bloed het werd steeds roder en roder. Om 12.00 kreeg ik echte weeen en die deden behoorlijk zeer en toen ineens voelde ik van alles tussen mijn benen, zo gauw mogelijk naar de badkamer en ja hoor daar kwam de baby een echt punt gaaf babytje schoon en de armpjes over elkaar, mooi hoofdje oogjes mond vingers echt alles zat erop en eraan, dit was zo bizar voor mij. Zoiets heb ik nog nooit gehoord en laat staan meegemaakt. Nadat de baby eruit was kwam de placenta en ik verloor heel wat bloed het was net of ik al een echte complete bevalling doormaakte. Toen alles eruit was was ik doodop dus ben ik naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen. Nu voel ik mij lichamelijk heel goed ik ben nu zeg maar normaal ongesteld. In mijn koppie is het natuurlijk ongeloof verdrietig en boos. Ik was zondag op de kop af precies 3 maanden maar het mocht toch niet zo zijn voor mij.
Gelukkig heb ik een heerlijke zoon van 4 jaar waar ik meer en meer trots op ben, ik besef nu echt heel goed dat hij een wondertje is. Maar eens hoop ik nog eens op een wondertje als het mag.
Voor iedereen een hele fijne zwangerschap.
groeten mamavanla doei tot ziens
Gelukkig heb ik een heerlijke zoon van 4 jaar waar ik meer en meer trots op ben, ik besef nu echt heel goed dat hij een wondertje is. Maar eens hoop ik nog eens op een wondertje als het mag.
Voor iedereen een hele fijne zwangerschap.
groeten mamavanla doei tot ziens