vandaag de laaste dag voor mij! (snik)

Jeetje wat heftig zeg... Klinkt alsof je nog "in een andere wereld leeft"... Maar das logisch. Wat bijzonder dat je je kindje hebt herkend, ik heb helaas door een curettage niks meer kunnen zien na mijn missed abortion maar klan me ook voorstellen dat dat alles extra heftig maakt...
Heel veel sterkte!

Groetjes

Lieve mamavanla,

Ik heb me net aangemeld op de site en lees jou berichtje als eerste...
Ik voel met je mee, ook ik heb afgelopen kerst een miskraam gehad...
Gelukkig lees ik dat je al een wondertje van 4 jaar hebt en dat hij jou door deze moeilijke periode heen mag slepen. Ook ik heb een dochtertje van 2 en zij heeft mij ook geholpen door de moeilijkste periode van mijn leven.
Ik hoop voor jou en je gezin dat je weer zwanger mag worden van een lief wondertje!!!

Heel veel sterkte gewenst!!!
Liefs Ester.

dat lijkt me erg raar om te zien... en helemaal om mee te maken!
denk je de cruciale 3 maanden grens gehad te hebben...

ik wens je veel sterkte, probeer het een plaatsje te geven!
zal wel eventjes duren...neem er de tijd voor!

Hey meid,

Weet niet wat ik moet zeggen, hier zijn niet echt woorden voor! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je voldoende troost krijgt van de mensen om je heen.

Liefs!

Lieve mamavanla,

Wat verschrikkelijk is dit zeg. Ik was zo opgelucht voor je toen je laatst schreef dat het toch goed zat en nu dit... Ik kan het niet geloven, laat staan dat jij dat kunt. Denk je in de veilige zone te zitten, krijg je dit. Ik wens je ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit ongelooflijke verdriet en ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt om je te steunen... Ik hoop met je mee op een nieuw wonder!!!

Liefs Kat

Lieve mamavanla,

Wat een vreselijk bericht, dit hoop je toch nooit mee te maken, en zeker niet na de cruciale 3 maanden.

Heel veel sterkte om dit verlies een plekje te geven,

liefs
Linda

Terug
Bovenaan