Vandaag een begin gemaakt met de 2e IVF/ICSI poging!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, hier ben ik weer........de duivels zijn er hoor, ik had ook niet anders verwacht, maar goed, het heeft me toch wel even in spanning gelaten.

Vanmorgen maar meteen begonnen met de eerste medicijnen, Synarell neusspray, dus de 2e poging voor IVF/ISCI is gestart..............

Over 2 weken een uitgangsecho om te kunnen starten met Puregon, we gaan er maar weer voor!

Wie doet er mee?

Dikke kus van Pleun

Hoi Pleun,

Toch jammer hoor maar goed je kan nu wel direct starten met de 2e poging.

IK DOE MEE! Ik ga wel voor poging 1 vanaf zaterdag kan ik starten met puregon en 2 maart heb ik een echo om te kijken hoe het van binnen er aan toe gaat. Ik vind het erg spannend worden.

Succes in elk geval en ik lees wel hoe het verder allemaal loopt.

Liefs Sabine

Ha die Pleun!

Ik doe niet met je mee... maar de duimen doen gewoon wel weer vrolijk mee! Ik hoop echt dat deze ronde 'm helemaal gaat worden.. je kunt er weer helemaal tegenaan na je vakantie. Komt goed!
Zet 'm op, veel liefs,

Saartje

Boehoe forum doet het weer niet goed.......
Maar Pleun ik leef met je mee, ben gestart met gonal f en moet net als Sabine 2 maart naar ziekenhuis

Hoi lieve Pleun,

Jammer zeg!!! Het was wel een super mooi wintersportcadeautje geweest.
Ik denk toch dat het door alle hormonen komt die je gespoten hebt voor de 1e poging. Althans ik hou er zelf ook rekening mee! Maar goed, ik doe mee hoor met de volgende ronde, ik loop alleen een paar weekjes op je achter. Maar ik ga des te harder voor je duimen dat ronde 2 heel positief zal zijn.

Heel veel succes en heel veel liefs, Ibbeltje

Balen dat ze er weer zijn, maar wel fijn dat je meteen weer verder mag!

Heel veel succes, en wie weet brengt deze poging wel geluk!

Groetjes Belle

Hi Pleun,

Zit ik net te zeuren over het lange wachten.. als ik jouw verhaal lees heb ik nix te klagen nog.. Maar wat balen zeg dat het toch is doorgebroken. Wel heel fijn dat je meteen door kunt! Heel veel succes weer en deze ronde ga je gewoon knallen!

Liefs Scorpy

Hoi Pleun,

Tjee wat jammer! het zou zo'n mooi wondertje kunnen zijn.
Nou, we gaan hier met z'n allen weer voor je duimen!!!
Heel veel sterkte!

liefs, mama Peet

Terug
Bovenaan