Vandaag een begin gemaakt met de 2e IVF/ICSI poging!

Hallo Sabine en Pleun!

Ik doe ook mee! Als het goed is wordt ik één dezer dagen ongesteld (uiterlijk dinsdag denk ik) en dan ga ik ook voor de 2de ronde IVF/ICSI.
Ik begin op de eerste dag van de menstruatie met decapteptyl. Op de 3de dag is de follikelmeting en  vanaf dan moet ik naast deca ook 2x per dag menopur spuiten (vlak voor de punktie en na de terugplaatsing dan ook nog  een paar keer pregnyl, maar zover zijn we nog niet).

We hebben dankzij IVF/ICSI al een zoontje van nu 17 maanden (1ste poging). Ik was dus ietwat teleurgesteld toen de 1ste poging voor de 2de ronde mislukte. Het brengt je wel weer terug naar de realiteit.
Inmiddels beschouw ik het als "opwarm-poging" om er weer in te komen. Je moet positief blijven denken.

Deze keer gaan we voor het echte werk, hè dames?!

groetjes,
Uli

Hoi lieve meiden, allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik ben sinds vorige donderdag weer aan het Synarell snuiven en ja, dat zie ik als een soort drugs (hahaha), want ik krijg ik super veel energie van, dus da's mooi meegenomen, maar ik moet er ook bijzeggen dat ik ook erg moe ervan wordt, lekker contrast, maar het is zo, dus van het weekend lekker rust aan gedaan, alleen maar leuke dingen..........

Vrijdag eerst naar mijn zus geweest, ze heeft een sinds 2 maanden een zoontje en daar lekker mee getut en gewandeld samen met  mijn zus, het is echt zo'n lief manneke. Daarna met een vriendin een heerlijke natuurwandeling gemaakt, klinkt misschien erg saai, maar was het niet en je hoofd wordt er weer helemaal leeg van.

Zaterdag alles rustig aangedaan en 's avonds met vrienden uiteten geweest.

En zondag weer rustig aan gedaan en aan het eind van de middag kwamen er andere vrienden met hun kleine kindertjes op visite en ook dat was erg leuk en gisteravond lekker bankgehangen met een frietje.......sorry Sonja, maar wel lekker.........en daarna Peking Express gekeken, eindelijk weer eens een fatsoenlijk programma op tv.

Zo, dit was het weer voor zover.........

O, ja...........vrijdag 9 maart as. gaan we voor de 1e Folikelmeting en dan waarschijnlijk starten met Puregon, ik zal weer een lijstje maken!

Kus, Pleun

Hai Pleun,

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik enorme bewondering heb voor je. De manier waarop je overal toch de positieve dingen in ziet en ik zie je overal op het forum anderen aandacht en energie geven.

Echt super van je!

Ook ik wens je heel erg veel geluk en succes bij deze poging.

liefs Kersensnoepje

Terug
Bovenaan