Vandaag een jaar geleden een positieve test:-)

Hoi dames,

Jeetje wat is het jaar snel gegaan zeg.
Vandaag een jaar geleden was mijn NOD en had ik een positieve test in handen!

En nu is Finn alweer bijna 4 maand. Kletst heel veel, is super blij, de reflux lijkt met de medicatie aardig onder controle, slaapt goed, is heel nieuwsgierig.
Kortom we genieten volop van de kleine man en zijn grote broer.

Wou het gewoon even met jullie delen:)

Liefs Daan, trotse mama van Roan en Finn!

Hey Daan,

Ik lees je berichtje en heb mijn agenda erbij gehaald om te kijken wanneer wij erachter zijn gekomen dat ik zwanger was: ook vandaag!! Erg leuk om daar nu even bij stil te staan!

Liefs van ook een hele trotse mama!

Bijzonder he? Ik zal het ook 's opzoeken. Ik ben nu ook nieuwsgierig.

Wat fijn dat het beter gaat met Finn, eindelijk! Hopelijk blijft het zo!
Heerlijk genieten, en vooral met een mooie weer van de afgelopen dagen. Wordt er zo vrolijk van!

Mijn beste vriendinnetje belde afgelopen week dat ze ook zwanger is, ook uitgerekend in december... Zo grappig! Net of we het nog niet druk genoeg hebben in december ;-)

Dikke x van esther en Merle

@Jac, haha dat is grappig op de zelfde dag!
Gefeliciteerd! Haha.
We hadden zondag een verjaardag en toen bedacht ik me dat we vorig jaar voordat we naar de verjaardag gingen eerst een test hadden gedaan en deze dus positief was!

@Es, ben ook wel benieuwd wanneer jij een positie test had!
We zijn heel blij dat Finn het zo goed doet!
Lekker ventje:)
Dit weer is heeeel erg fijn. Vanmorgen met de twee jongens en mijn moeder met de bus naar de stad geweest. Roan helemaal blij dat we met de bus gingen. Lekker wandelen in het zonnetje! Heerlijk.

Wat leuk dat je vriendin zwanger is. Zit dan straks een jaar tussen, de eerste jaren merk je dat nog maar als ze iets ouder zijn merk je daar niets meer van!
Hoop dat ze niet op de verjaardag van Merle bevalt, dan en je nog drukker...;-)

X

Goh, zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Maar dat is ondertussen meer dan een jaar geleden.

Fijn dat het zoveel beter gaat met Finn. Nu wordt het nog meer genieten dan jullie al deden.

Ja bijzonder he .. ik realiseerde het me ook. Kleine 2 weken terug ergens de 'conceptie datum'. Ik had vorig jaar een positieve test op mijn verjaardag; 31 maart...
Ik had me geen beter verjaardagcadeau kunnen wensen hihi

Hey Daan,

Wat leuk om over na te denken! Ik had gisteren een jaar geleden een positieve test. Herinner me het nog als de dag van gisteren. Was met een vriendin een weekendje veluwse bron en was zo misselijk in de sauna, heb ik nooit. Dus toen ik thuis kwam wilde ik perse een test doen. Was eigenlijk te vroeg maar er kwam een heeeel licht streepje! Het grappige is dat 'het, gebeurd is 2 weken daarvoor op skivakantie en nu een jaar later is de skivakantie weer een super herinnering ivm met het aanzoek, zo leuk!

Ben zo blij om te horen dat het met Finn zo goed gaat! Hoe gaat het verder met jou?

X

@Mart we genieten nu idd meer, het wordt allemaal iets makkelijk zo!

@Eva, dat is ook bijzonder zeg op je verjaardag een positieve test!

@Kim, ik ben benieuwd waarmee je volgend jaar terug komt van ski vakantie haha!
Ja die misselijkheid, blegg, dat mis ik echt totaal niet!
Morgen krijg ik als het goed is te horen hoe het nu gaat met de werkdagen, ben erg benieuwd. Sta echt in tweestrijd. Ga ik "vrijwillig" de vrijdag werken dan moeten de kids naar een andere groep. Of doe ik dat niet, dan wordt er gelood. Mijn collega geeft namelijk niet toe. Loten vind ik alleen zooooo kinderachtig! Ik weet het dus nog niet.

X

Terug
Bovenaan