Vandaag een jaar geleden een positieve test:-)

Hihi ja ik ook! Nee volgend jaar gaan we niet, moet alle centjes sparen voor de bruiloft :)
En die misselijkheid mis ik ook totaaaal niet!
Mis de zwangerschap sowieso niet. Iedereen zei altijd: wacht maar als hij er straks is, dan ga je die dikke buik nog missen! Nou echt niet hoor, ben blij dat ik lekker van mijn mannetje kan genieten met een minder dikke buik :)

Ik zou ook loten, dan heb je nog de kans dat jij het niet wordt en kom je er beter vanaf.. Hoop in ieder geval dat je goed nieuws krijgt!
Heeeeel veel succes!

Dikke X en knuffel van mij en Lars

Gek zeg, een jaar geleden alweer. Ik zal eens opzoeken wanneer wij de test hebben gedaan. Het was op een zondagavond, voordat we gingen slapen. Heel raar gevoel, kan ik me nog herinneren.
Ik heb de test nog wel bewaard, in een doosje met zwangerschapsdingetjes.

Wat een gedoe op je werk zeg. Ik zou ook de loting doen, dan heb je nog kans...
Succes ermee!!!

Liefs Marina

Hey meiden,

Ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga de vrijdag werken.
Roan en Finn zitten nu op groep 1 (wo en do), groep 1 is op de woensdag samen met groep 3.
De favo leidster van Roan is 4 weken geleden naar groep 3 gegaan.
Dus Roan en Finn gaan de woensdag en vrijdag naar groep 3, de woensdag wel samen met groep 1, dus met bekende kindjes en leidsters. De vrijdag zitten ze bij de favo leidster.
Liever niet maar goed, dit is denk in het beste tussen al de keuzes.
Het scheelt nu wel dat ik de volgende keer de keus heb in werkdagen.

Ik geef morgen een update over hoe het is afgelopen.

X Daan

Heey Daan,

Heel erg veel succes morgen! Lees graag hoe het afgelopen is. Blijft vreselijk balen dat het allemaal zo loopt!

Mijn NOD was 15 april...onze kleine man is zeer waarschijnlijk 'gemaakt' op 1 april :). Als dat geen grappenmaker gaat worden! haha
Alweer een jaar....de tijd vliegt voorbij!!!

Liefs Brigitte

Vergeet ik helemaal neer te zetten hoe geweldig ik het vind dat het met Finn zo goed gaat! Wat heerlijk voor jullie.
Duim dat t zo goed blijft gaan.
Geniet ervan!

XXXXX

Haha 1 April.
Leuk om later aan Bodhi te vertellen haha.

Heb denk ik te vroeg gejuicht, Finn heeft net weer een aanval gehad, zo zielig, hoop dat het eenmalig was.

Qua werk weet ik op dit moment eigenlijk niet echt veel. Behalve dat ik op dinsdag, woensdag vrijdag moet werken. Maar het is nog niet zeker of de vrijdag een hele dag wordt of alleen een ochtend. De bezetting loopt nogal terug en ik vind de midag vrij wel lekker.
Maar dan ga ik natuurlijk geen dure opvang voor de jongens betalen als ik zelf gewoon thuis zit.
Dus even kijken of ik zonder opzeg termijn er een middag af kan halen.

Liefs Daan

Terug
Bovenaan