vandaag getest en 1 vette streep en 1 wel hele vage streep

Hallo allemaal,
Ik ben ook van mening dat een streep en streep is, dus als je er een ziet, ja of twee dan mag je blij zijn.
Ik heb zelfs voor mijn te verwachten menstruatie een test gedaan, tijdje geleden want ben 27 weken en 3 dagen zwanger, en die gaf toen al aan dat ik zwanger was. Zo zie je maar het hormoon is bij de ene eerder zichtbaar dan bij de ander. Ik voelde ook meteen dat ik zwanger was, allemaal gerommel in mijn buik enzo, echt heel raar maar waar.

Hoi Sabrina,

Ik heb hetzelfde gehad. Ik was 2 dagen overtijd en toen had ik een heeeeeeeel vaag streepje. Kon het toen ook nog niet helemaal geloven, maar mijn schoonzus zei toen ook gelijk al dat een streepje een streepje was. Ik heb toen 5 dagen later weer een test gedaan (ik was toen dus een week overtijd) en toen kwam er een zeer duidelijke streep waar ik niet eens een paar minuten voor hoefde te wachten. Dus ik weet bijna wel zeker:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!

hoi hoi,

ja ik ook hoor, ik heb vrijdag en gister een test gedaan, mn nod is maandag en ik kreeg ook een licht streepje en ook iedreen zegt een streep is een streep dus gefeliciteerd!!!
heb je ook al "kwaaltjes"?
ik ben zelf heel moe de hele tijd en met vlagen misselijk en voel werking in mn buik.

X  nicci

Hallo,

Ook bij mij was het streepje erg magertjes, dus nog maar een test gedaan. Die streep was alweer een beetje duidelijker (ander merk test). En 2 dagen later nog een keer laten testen bij de dokter, tja 3x is scheepsrecht zou ik zeggen he..
Al met al zou ik zeggen, PROFICIAT (aannemelijk dat je het graag wilde?)

Succes met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan