vandaag geweest voor de echo.....

Ja, bij de onzekerheid kan ik  me alles voorstellen. Ik heb trouwens nog gereageerd op je berichtje over temperaturen.

Ook wij proberen onze gedachten te verzetten met de overige zaken, maar dat wordt ons niet makkelijk gemaakt. De  jongste zus van mijn man is op 1 mei bevallen van haar tweede kindje, nu een jongetje Karsten. Hij is mijn petekindje en nu ca. 11 weken. En daarnaast is de oudste zus van mijn man 13 weken zwanger van haar derde kindje. Dus bij mijn schoonouders thuis is niks anders dan baby-nieuws. Ik ben gelukkig enig kind thuis, dus bij mij thuis wordt er gelukkkig niet zo heel veel aandacht aan besteed, het gaat niet altijd over kinderen.

Ja, zo'n praatje op internet met iemand die weet hoe het is om zo in afwachting te zitten is wel heel prettig. Mijn schoonzussen zijn allebei zeer snel zwanger geraakt en nu de laatste zelf ongeplan (en gedeeltelijk ook ongewenst, haar man dan!!!???). Dat is wel heel wrang, want wij willen dolgraag een kindje en haar man niet meer... Maar ja, zo zit de wereld in elkaar.

Sorry dat ik jou hier mee lastig val, maar het is fijn om het even op te schrijven.

Miranda

Terug
Bovenaan