vandaag is het jank dag!!!!

hoi allemaal

Ik heb dit nog niet zo sterk gehad als vandaag er hoefd niet veel te gebeuren om me aan het huilen te krijgen.....
Ik heb het even gehad vandaag ineens is het om geslagen en daar ben ik niet blij mee. Ik was zo positief en optimisties.
Ik heb van de week uitleg en prikles gehad voor onse eerste icsi behandeling. En toen die rij hormonen spuiten en het verhaal erbij langs kwam leek het wel of ik er niet zat. Het prikken waar ik tegen op zag was nog het minst enge van het hele verhaal.

En ineens als of het nu pas tot me doordringt wat we allemaal gaan doen heb ik een rot dag!!!!
Herkennen jullie dit (hopelijk) ook? Ik zie ook alleen maar gezinnen kinderwagens en draagzakken..  en kan er niet zo goed tegen vandaag.
Zo alles is er uit ik hoop niet dat dit helemaal verkeerd over komt.... Het lucht op ik ben het kwijt.

We gaan nu weer frisse moed verzamelen en positief zijn .....

Liefs rozemarijn

Hoi Rozemarijn
Er hangt vandaag iets in de lucht
Ik heb het ook
Soms heb je dat gewoon dat je het even niet meer ziet zitten.
Maar goed als alles eruit is ben je opgelucht en kan je ook weer verder.
Op naar het positieve!
Groetjes Sabine

Hoi Rozemarijn,

Jou naam hoor je bijna nooit vindt het een prachtige naam, die vergeet je niet snel, ben ik gisteren in de stad, sta in de leeft met een dame en een babie van 4 mnd schattig om te zien uit het niets vraag ik aan haar hoe oud ze is en hoe ze heet, en die dame zegt Rozemarijn precies hoe je je jou naam schrijft, ik moest meteen aan jou denken omdat ik jou naam op ons forum had gelezen, ik geloof echt dat dat zeker voor jou en jou mannetje is weggelegd, jullie mogen niet opgeven ik begrijp ook hoe moeilijk dat soms kan zijn, keep the faith alive dat meen ik echt.. Maar dat soort verdrietige dagen horen er soms ook bij. Heel veel succes straks met alles..

liefs Mickey

Hoi allemaal

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ze beuren zeker weer op. Ik voel me vandaag gelukkig al beter dan gister. Het was duidelijk niet mijn dag en die is gelukkig weer voorbij
Het is heel veel waard dat we hier alles kwijt kunnen en kunnen reageren op elkaar. Lang leve het forum.

Nu nog hopen dat we binnen kort allemaal naar het volgende forum mogen verhuizen dat zou zo mooi zijn!!!

Liefs rozemarijn

Even zeggen dat ik met je meeleef, soms vliegt het je zo aan en kun je niet meer goed denken, dan heb je het forum om je hart te luchten en ik lees vaak dat het helpt. Kop op, gelukkig begrijpen we elkaar en dat is heel fijn. Ik wens je heel veel succes, liefs ilona

Hai! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je gewoon even een enorme dip hebt! Doe je niets aan helaas. Het zou gekker zijn als je niets voelde. Het is tenslotte ook niet niets wat jullie meemaken. Laat maar lekker komen die tranen want het moet er toch echt uit!
Je kunt bij ons altijd terecht om uit te huilen hoor!

lfs inge

Terug
Bovenaan