VANDAAG IS HET ZO VER..........

A

Anoniem

Guest
goede morgen dames
nou ik heb net gebeld en we kunnen terecht
we moeten ons om 07:15 melden in het ziekenhuis
heb vannacht echt heel (niet)goed geslapen we gingen om 01:00 naar bed en de wekker is net gegaan
dus een aardig korst slaapje maar ja
ik ben op van de zenuwen en moet het maar over me heen laten komen
er is nog nooit een baby blijven zitten.....
ga zo maar ff mijn spulletjes pakken (staat allemaal al klaar) maar ff checken allemaal
nou lieve meides jullie horen snel van me
sterkte met de laatste lootje
xx liza

op mn horloge is t half acht, dus ben je nu in t ziekenhuis.
Ontzettend spannend allemaal, hoop dat alles goed mag gaan.
Inleiding is zowiezo spannend (je gaat echt naar t ziekenhuis om een kind te krijgen) maar in jouw situatie zeker.

Heb bij mn eerste ook een inleiding gehad, maar hoop dat dat nooit meer hoeft. spontane bevallingen vond ik toch wat prettiger (alhoewel, je bent er wel in een paar uurtjes vanaf!!!)

Wat onwijs spannend... heel veel succes (ook al lees je dit niet meer). Kan me voorstellen dat het vannacht niet je beste nacht was... !!!
Liefs, Aline

hoi Liza,

We denken natuurlijk allemaal aan je vandaag! Heel veel sterkte en straks heb je je mooie kindje al in je armen!

Liefs, Sas

Sterkte meid, hopelijk gaat het vlotjes! We horen vast snel van je.

Hoi Liza,

je bent nu al ruim 2 uurtjes in het ziekenhuis en waarschijnlijk is je inleiding al begonnen en misschien heb je je kleintje zelfs al in je armen. Ik wens je in ieder geval alle sterkte en we horen hopelijk snel van je.

Groetjes
Bibi

Gek idee hoor.... het volgende kindje is er misschien alweer! Ben heel benieuwd en duim voor je dan het allemaal goed gaat/is gegaan.

Liefs Noah  

Hopelijk lig je nu trots met je kindje in je armen. Papa ook stralend bij je. Ik hoop dat alles goed is gegaan. Dat we snel mogen horen hoe je kindje heet en hoe het je vergaan is.

Terug
Bovenaan