VANDAAG IS HET ZO VER..........

hen al een topic geopend
nou dat inleiden was weer geen pretje uit eindelijk is bas geboren dinsdag avond om 22:07
na gelukkig 10 min pers weeen
gr liza

Ik word a.s. maandag ingeleid, ik hoop eerlijk gezegd dat ik geen 2 dagen (of langer) hoef, maar ja, je hebt het niet voor het zeggen.

hoi hoi
nee je heb het inderdaad niet voor het zeggen
nou meid heel veel succes en sterkte
gr liza

Hoi Lisa,

Ook ik ben op maandag 1 december ingeleid na 3,5 week ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging.
Ik heb  2 keer gel gekregen en s avonds begonnen de weeen pas een beetje toe te nemen.
Ik had heel de dag 2 cm ontsluiting en ze wilden de nacht afwachten en eigenlijk de volgende dag verder kijken.
Maar opeens ging het heel hard en binnen 1 uur had ik 9 cm ontsluiting en persdrang.
10 minuten later gelukkig al volledige ontsluiting.
Vond de laatste weeen die 10 minuten verschrikkelijk ivm te snel en hevige persdrang.
Het persen zelf was 7 minuten en onze kleine meid was geboren om 4.11 uur dus helaas net geen 1 december geworden.
Ikzelf vond het inleiden achteraf mee gevallen zijn alleen de laatste 10 minuten waren erg hevig.
Misschien omdat ik meerdere dames op de kamer heb gehad en hun verhaal van hun nleiding heb gehoord dat de mijne niet zo hevig was als bij hun.

Nu kun je lekker gaan genieten van de kleine.

Groetjes Fanny

Terug
Bovenaan