vandaag is mijn zoon 1 jaar en ben ik 7 weken zwanger

Het is nog geheim voor iedereen maar ik kan het wel van de daken schreeuwen. Zwanger en al zo snel.
Het duurde ruim 2 jaar om voor het eerst zwanger te worden en nu is het al heel snel raak.

Ik weet niet hoe lang ik het verborgen kan houden. Vorige zwangerchap moest ik veel spugen en was veel misselijk. Nu valt misselijkheid nog mee; wel begonnen met spugen (paar keer maar)
Nou ja rare dagen. Vorig jaar lag ik in mijn kraambed rond deze tijd.
Nu geniet ik volop van een prachtig ventje dat kruipt en staat en lacht. Laatste dagen veel gedacht aan bevalling de tijd ervoor en de tijd ernaar. Wat gaat het toch snel allemaal, ongeloofelijk. Nu is nr. twee onderweg, prachtig.
Ik heb wel veel last van buikpijn. Dat had ik in mijn eerste zwangerschap niet. Ik weet dat het bandenpijn is en dat je je niet ongerust hoeft te maken maar toch word ik er onzeker van.
 
heey gefeliciteerd met je zoontje vandaag... en over die buikpijn had ik ook.... bij mij was het het innestelen... inderdaad je bent er heel erg onzeker over.. maar mijn vriend had gezegt tegen mij dat het geen kwaad kon.. alleen als je een bloeding zou krijgen.. ben morgen 25 weken... en ook gefeliciteerd met de zwangerschap....;)
 
dubbel gefeliciteerd en tja die onzekerheid die hoort er gewoon weer bij :(. Ik ben nu zwanger van de vierde en ik ervaar dat hoe vaker je zwanger bent hoe onzekerder je lijkt te worden de eerste weken.
In ieder geval een heel fijne dag vandaag en suc6 met het houden van je mond
 
Ja ik ben bij de tweede ook onzekerder, waarschijnlijk omdat je bij de eerste nog zo 'blind' bent... en ik besef mij nu pas wat ik kan missen als het fout gaat.
Betreffende je geheim; als je het niet verteld kan je toch zeggen dat je grieperig bent... is iedereen ;-)
 
Gefeliciteerd meid! Dubbel ook nog! :)
Hier een beetje in de zelfde situatie, duure 2,5 jaar voor de eerste kwam, toen hij 8 mnd was, was ik zwanger van de 2e...Wat bijzonder he? Mn zoontje is ook pas 1 jaar geworden en liep alweer met n dikek buik!
T doet je iig nog wel extra terug denken aan de bijzondere periode vorig jaar!

Geniet van je zwangerschap en van je kleine vent!
Sparkle
 
Herkenbaar!! Toen we in januari de eerste verjaardag vierden van mijn dochter was ik 14 weken zwanger.. Ik vond het ook heel dubbel.. Bij de eerste kregen we 4 miskramen en duurde het 2 jaar voor ze er was. Nu zou ik gaan ontpillen vanaf oktober en ben in oktober zwanger geraakt. Niet de planning, maar toch ook weer wel en wat een wonder!!! Ik heb er straks 18 maanden tussen zitten en het zal vast rete druk worden maar dat maakt het denk ik ook wel weer makkelijker. Met 1 kind per keer (ff stom gezegd) moet je elke keer weer opnieuw wennen aan de gebroken nachten en de kleine kinder ritme's.. Nu zitten we er nog mooi in.. Het komt vast wel allemaal goed! (houd ik me zelf ook gewoon namelijk hahah)
 
@ betty, ik ben niet meer aan de pil gegaan. Dat ding komt er bij mij niet in voordat ik klaar ben met kinderen krijgen. Het duurde een jaar voordat de cyclus een beetje regelmaat ging vertonen.

ALs het allemaal goed gaat zit er bij ons 19 maanden tussen. Ik weet ook niet hoe dat allemaal zal gaan - maar we zien het wel. Zwanger worden is een wonder, niet te plannen. Nu al veel piekeren over straks heeft toch geen zin. Al ben ik geregeld wel onzeker, maar probeer dit zo veel mogelijk te onderdrukken.
 
Terug
Bovenaan