vandaag is mijn zoon 1 jaar en ben ik 7 weken zwanger

Hoi Hier ook hetzelfde
volgende week word mijn zoontje 1 en ik ben nu bijna 30wk zwanger van nummer 2
had ook ruim 3 jaar geduurt voor wij de eerste keer zwanger werden en in overleg met de arts gelijk voor een 2e gegaan omdat het moeilijk was maar pats boem gelijk raak het lijkt me wel heerlijk om 2 kids zo kort op mekaar te hebben allemaal succes meiden
liefs bambie
 
Ook ik was 7 weken zwanger van nummer twee toen onze oudste 1 jaar werd. Tijdens het verjaardagsfeest glimlachten mijn partner en ik regelmatig geheimzinnig naar elkaar. Wij wisten iets waar iedereen alleen maar naar kon raden. En de vragen bleven ook niet uit. Het is blijkbaar heel normaal om naar het sexleven van een ander te vragen als het eerste kind een jaar wordt.
Intussen zijn mijn jongens 4 en 5 en ben ik 22 weken zwanger van de derde. Nu hoor ik enkel, je wilt vast het liefst een meisje. Dat had ik best graag gewild, maar het blijft een mannenhuis.
Het is best heel zwaar geweest met twee kleintjes in huis. De oudste moest ineens heel veel zelf kunnen, omdat ik weer bekkeninstabiliteit kreeg en na de bevalling ook vanwege de keizersnede. Nu, na vele jaren, gaat het steeds beter met de heren. Ze kunnen lekker samen spelen en gaan samen naar school. Samen staan ze sterk. En ook nu genieten ze samen met ons van de zwangerschap, ookal is mama soms wel erg hormonaal. We zien allemaal erg naar de bevalling uit, al denken ze wel dat ze straks al vanalles met de baby zullen kunnen doen.
Van harte met je zoontje en je zwangerschap.
Groetjes Val
 
Hoi nog gefeliciteerd met je zoontje.

Onze dochter is eind januari 4 geworden en toen was ik ook ongeveer 7 weken zwanger,we hebben toen ook niks verteld alleen onze beste vrienden wisten het.
Het was nog ons geheim.
Ik ben nu 9wkn en 5dgn en ik voel me prima,ben wel al 4 keer op controle geweest ivm bloedingen en 2 eerdere miskramen,de angst zit er bij mij ook wel in hoor.
Ik zal blij zijn als ik determineren echo heb en zie dat onze kruimel weer goed gegroeid is.

Mijn moeder zei vanmiddag nog wat heb je al een flink buikje nu kun je het niet meer verbergen.

Heel ele succes en ik hoop dat je je goed blijft voelen en dat je een mooie echo hebt.
 
Terug
Bovenaan