Vandaag is rood..........

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Helaas vanmorgen toen ik wilde gaan testen harstikke ongesteld :-(

Baal er ontzettend van maar het is niet anders! wel blij dat ik nu na 8 weken wachten einldelijk zekerheid heb.

Ik hoop dat mijn cyclus nu weer normaal is dan gaan we maar weer (positief) verder..........l

Succes iedereen!

Hey lieve beauty,

Dit nieuws had ik toch niet verwacht te lezen meid. Balen zeg!! Maar zoals je zelf zegt: je hebt nu wel wat meer zekerheid, ook al is het niet die zekerheid die je had willen hebben.

Hoop idd dat je cyclus nu weer 'normaal' zal zijn en je de aankomende ronde een positieve test zal hebben.

Sterkte. Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Had ook liever ander nieuws maar was er al een beetje bang voor. Misschien wel beter dat ik eerst ongesteld wordt dan kan alles eruit voordat ik opnieuw zwanger wordt. Bloed nu meer dan met mij mk..... Ga proberen het van mij af te zetten wie weet helpt het.

Bij jou gaat het opschieten he! Nog 7 weken ongelovelijk! Nog even genieten van je mooie dikke buik en rust hahaha

Groetjes

O balen meid!! Ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn. Hopelijk is de volgende ronde jouw geluksronde.

Balen! Maar wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Hoop voor je dat je nu weer snel een normale cyclus hebt. En tot die tijd even jezelf goed verwennen met thee, bad, boekje, chocolade of wat je lekker vindt.

Sterkte!!

Wat vervelend Beauty. Dit had ik niet gehoopt.
Hopelijk krijg je hierdoor weer normale cyclus.
sterkte.
liefs,

Dit bericht had ik ook niet verwacht!!!

Het wil ook bij jou niet opschieten....maar ook bij jullie gaat het goed komen, daar moet je in blijven vertrouwen!

Miss is het goed dat je nu goed leeg wordt, zoals je zelf al zei, en komt er hierna een super mooi ei!

lieve schat, ik blijf aan je denken en voor je duimen!!

veel liefs x

Hey meid!

Had het ook niet verwacht, had het zo gehoopt voor je!
Kruip maar lekker op de bank vanavond met een wijntje :p hihi

En je hebt inderdaad meer zekerheid. Hoop dat je lichaam het ritme weer oppakt.

Denk aan je meid! En ik duim voor je!
Liefss

Terug
Bovenaan