Vandaag is rood..........

Dank jullie voor de lieve berichtjes! Vandaag even balen morgen zie ik het hopelijk weer zonnig in haha

Ik weet dat het goed komt het is alleen op sommige momenten zo moeilijk te geloven.......

Hey beauty, balen zeg, hoop snel dat je ook een positieve test in handen hebt, hou je haaks..xx

Balen... Maar zoals je zelf al zegt, je weet nu waar je aan toe bent en je weet dat je cyclus weer op gang is.
succes!

Hey Beauty,

Balen zeg dat je geen positieve test hebt. Hopelijk komt jou geluk zeer snel.

succes

Wat balen zeg dat je ongi bent geworden.
Dat je nu meer vloeid wilt vaak zeggen (heeft een gyn mij verteld) dat je lichaam nu echt alle evt restjes helemaal verwerkt heeft. Vaak is het wel beter een eerste keer na een miskraam ongi te worden. Je weet dan zeker dat je lichaam weer helemaal hersteld is.
Het is natuurlijk alleen niet wat wij zelf willen.
Hou de postiviteit vast. Na mij laatste miskraam (curettage) duurde het ook ongeveer 7 weken voordat ik weer ongi was. Nu de maand erna gelijk weer een positieve test. Nu alleen wel hopen dat de echo volgende week ook goed is.

Succes en hopelijk heb je weer snel een positive test.

Bedankt meiden! We hebben besloten om ons leven niet meer in te richten op het krijgen van een kind..... We zien wel wat er komen gaat! De stress begint mij vooral echt op te breken.

@linda dat geeft goede moed. Verlies nu idd ook nog wat stolsels dn dat heb ik nooit. Het is fijn dat we nu weer verder kunnen. Ik ga heel hard voor je duimen dat de echo volgende week goed is! Ik houd je bericht in de gaten.... Wanneer mag je?

@beauty ik ben na mij curettage ook wat stolsels verloren. En met de eerste ongi daarna ook. Het is niet leuk maar nu weet je wel dat echt alles dadelijk weg is. Hopelijk heb jij ook weer snel een positieve test.
Maandag 1 okt heb ik de eerste echo om 9.30. Gelukkig ben ik als eerste aan de beurt (loop bij een kliniek).
Nu hopen op een goede echo.

Terug
Bovenaan