vandaag meeloopdag eventuele baan

Hoi Meiden,

Kheb  vandaag een meeloopdag bij een kinderdagverblijf in Haarlem.
Ik heb hier 3 weken een soll.gesprek gehad en nu willen ze dat iedere
sollicitant een dag gaat meelopen.
Nu is het dus zover en ik ben een beetje zenuwachtig.
Morgen weer een soll.gesprek vlakbij waar ik woon, op een kinderdagverblijf op een peutergroep wat ik heel graag wil.

Willen jullie voor me duimen?

Liefs, Nadine.

nou succes meis,

ik heb ook in nederland 1 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt, daarna ben ik verhuist.
toen via gastouderbureau een aantal kindjes thuis opgevangen, heerlijk was dat. geen druk van buitenaf, lekker thuis.

nu woon ik in spanje en heb ik mijn eigen kinderdagverblijf Pikapoeka. het loopt erg lekker. (ik zoek nog iemand om de maand november te draaien hahaha)

zet je beste beentje voor, niet te afwachtend zijn. gewoon lekker doen!
succes nogmaals!!

groetjes esther

Heel veel succes vandaag en ik duim mee!

En Esther wat leuk dat je je eigen kdv in Spanje hebt!!Wat leuk. Hoe in Spanje terecht gekomen dan?!
Waar in Spanje?
x ZuuS

Hoi Nadine,

en hoe was je meeloop dag?
Ik hoop voor je dat het goed gegaan is en dat je die baan krijgt, anders natuurlijk heel veel succes voor de baan dicht bij je huis

Hoi hoi,

Opzich ging het best goed, geen zenuwen meer toen ik daar was.
Het was best rustig, 10 kinderen waarvan 4 boven de 2 jaar. Op een gegeven moment zat ik me eigenlijk wat te vervelen. En wat ik jammer vond is dat er geen acitivtieten werden gedaan met die kids van boven de 2 jaar. Ja alleen voor het slapen gaan een boekje lezen en even dansen. Verder zijn ze de hele tijd aan het vrij spelen geweest. 's Middags nog wel even naar de buitenplaats. Ja kweet niet zo goed of ik het nou heel leuk vond. Ik voel me er niet zo heel enthousiast over, maar ik laat het eerst even bekomen, want ben ook best wel moe van de dag (kheb al zoveel weken niks meer gedaan vandaar).
Er was afgespoken dat ik er tot 4 uur zou blijven. Op een gegeven moment was het 4 uur, dus dacht ik: ik ga zo zeggen dat het 4 uur is geweest en dat ik naar huis ga. Maar de leidster was me voor. Ze zegt: het is 4 uur, je mag gaan hoor. Dus ik vragen hoe het nou verder ging. Ik wordt volgende week gebeld. Wat ik jammer vond is dat ik niet zoveel hoogte kon krijgen van de 2 leidster met wie ik vandaag werkte. Ik kon er niet echt uithalen of ze me wel of niet zagen zitten. Beetje lastig vind ik dat.

Ik  ben heel benieuwd naar het gesprek morgen. En hoe het er daar uitziet. Ik heb regelmatig op kinderdagverblijven gezien dat er vaak jonge meiden werken die toch wat tuttig zijn. En ben gewoon niet zo en voel me dan nooit zo thuis.

Ik laat jullie weten hoe het afgelopen is morgen.

Liefs, Nadine.

quote: Esther23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2006 09:26:24'));

nou succes meis,

ik heb ook in nederland 1 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt, daarna ben ik verhuist.
toen via gastouderbureau een aantal kindjes thuis opgevangen, heerlijk was dat. geen druk van buitenaf, lekker thuis.

nu woon ik in spanje en heb ik mijn eigen kinderdagverblijf Pikapoeka. het loopt erg lekker. (ik zoek nog iemand om de maand november te draaien hahaha)

zet je beste beentje voor, niet te afwachtend zijn. gewoon lekker doen!
succes nogmaals!!

groetjes esther

Hoi Esther,
Wat gaaf zeg dat je een eigen kdv hebt. Toen wij op vakantie waren in Spanje, zat er een kdv vlak bij ons hotel. Dus daar liepen we elke dag langs. Ik had zo een dagje mee willen draaien. Gewoon om te kijken hoe het daar ging.

Is een kdv in Spanje erg anders dan in Nederland? Kben benieuwd.

Groetjes, Nadine.

Terug
Bovenaan