vandaag mijn NOD maar er is nog steeds geen bloed te zien. SPANNEND!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vandaag is mijn nod, tot mijn grote verbazing ben ik nog niet ongesteld geworden. Normaal ben ik het altijd strikt op tijd. Ik vind het zo spannend en mijn vriend ook. Hij wil dat ik morgen een test koop maar ik vind dat we nog maar even moeten wachten. Op babybrabbel uitgerekend hoeveel % kans ik deze maand heb op een zwangerschap. 71 % !!! maar ja dat zegt verder niks natuurlijk.

Liefs Rene

Hoi Sterre
Ik wacht nog steeds......
Als er morgen nog niets te zien is dan ga ik testen (denk ik)
Groetjes Rene

Hoi Rene

Heel veel succes morgen
ik ga voor je

Gr. Anke

Oeoeoeoeh Rene! Spannend hoor.

Hou je ons wel op de hoogte?!

Succes, TeHa

quote: rene 26 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2005 22:24:22'));

Hallo meiden,

Vandaag is mijn nod, tot mijn grote verbazing ben ik nog niet ongesteld geworden. Normaal ben ik het altijd strikt op tijd. Ik vind het zo spannend en mijn vriend ook. Hij wil dat ik morgen een test koop maar ik vind dat we nog maar even moeten wachten. Op babybrabbel uitgerekend hoeveel % kans ik deze maand heb op een zwangerschap. 71 % !!! maar ja dat zegt verder niks natuurlijk.

Liefs Rene

ooohh ik hoop het voor je maar staar je er niet blind op want dan valt het zo tegen
en dat moet je niet hebben en wacht nog ff als je kan met testen want dan kan die hcg in je urine nog stijgen maar zwanger is zwanger ja toch succes he?
p.s hoe zit dat dan met baby brabbel wat je zei met dat uit rekenen daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk gr liefs voetbalgek xx

nou meiden nog steeds geen rode duivels te zien
ik kon er vannacht maar moeilijk van slapen en vrees dat het vannacht weer zo zal zijn. eigelijk wil ik morgen testen, de test is al in huis gehaald. kan dat nu al of is het inderdaad beter om nog even te wachten. dat zal moeilijk worden.
voor voetbalgek op babybrabbel moet je interactief aanklikken en daarna zwangerschapstest als je daar je laatste menstruatie invult en je klusdag dan gaat ie uitrekenen hoeveel kans je hebt op een zwangerschap.
jullie horen het wel hoe het verder verloopt.
Liefs Rene

Hee Rene,

Poeh poeh, dan wordt het nu echt spannend! Kan me voorstellen dat je er wakker van ligt!
Laat je het even weten als je getest hebt? Succes hoor!

Sterre.

Terug
Bovenaan