vandaag mijn NOD maar er is nog steeds geen bloed te zien. SPANNEND!!

Hoi Sterre,
Ik heb vannacht getest op een echt onmogelijke tijd maar de test gaf aan niet zwanger. Ik had er natuurlijk ook even mee moeten wachten en niet gelijk na anderhalve dag testen.  ik ben vandaag 2 dagen overtijd. De test heeft mij er niet van kunnen overtuigen niet zwanger te zijn. Ik wacht rustig af.
weet iemand na hoeveel dagen je het beste kan testen
liefs Rene

Hoi Rene

Rot voor je. Vooral die onzekerheid is erg vermoeiend. Ik hoop voor je dat het toch raak is, nog maar weer afwachten dan he.

Succes.

He Rene wat balen!! Wat is dat toch met die rare lijven van ons die steeds maar overtijd gaan, grrrrr.
In principe kan je op je NOD al positief testen. Ik was zelf geloof ik een dag of 5 overtijd toen ik positief testten. Dat was dus 3 jaar geleden. En dat was met zo'n test van de Etos. Maarja, zoals je hier wel leest hebben sommige pas na 2 weken een positieve test.

De tijd zal het leren helaas.
Sterkte!

TeHa

Hallo allemaal,
Ik wach nu gewoon af hoe het verder gaat, ik voel me nog steeds erg raar (warm/koud, kriebels in mijn buik en een hele hoge hartslag ??? )
Ik denk zelf dat het haast niet kan missen ik heb me nog nooit eerder zo gevoeld. Nou ja de tijd zal het leren.
liefs Rene

hoi rene ik hoop zo dat je zwanger mag zijn heel veel sterkte liefs timous

Ik hoop het zo voor jullie! Klinkt wel goed! Keep us posted!!!

lieve meiden
bedankt voor al jullie lieve reacties.
ik hou jullie op de hoogte hoor.
liefs rene

Hai Rene,

Ik ben zo benieuwd ik hoop het echt voor je zit hier heel hard te

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan