vandaag/morgen nod, heel zenuwachtig.. morgenochtend al testen???

Hoi Miss C

de duiveltjes zijn vanmorgen gekomen
had het zo gehoopt... maar goed we hebben er niets over te zeggen..

op naar de volgende ronde!

en hoe is het met jou?  
ik kijk vanavond weer.

Groetjes Bianca

Hoi

Bianca, balen dan he!!! maar dan wel fijn dat ongi er nu al is en je snel door kan gaan voor volgende ronde.

moeder van tijs, weet even niet in welke ronde jij bent, hoeveelste kindje??

Ik nogsteeds niet ongi...   weet nu ook echt niet hoe ik me voel.. voel me dan weer heel "zwanger" zere borsten, puistjes en moe. en een paar uur later voel ik me gewoon normaal...
wilde tot weekeind wachten met testen, maar ben nu toch wel heel nieuwsgierig...
heb helaas geen nieuwe test in huis, morgen nieuwe kopen en dan vrijdag ochtend test doen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden..

man is naar ikea,   spullen kopen voor nieuwe kamer van oudste dochtertje. ze wordt de 18e 3 jaar en krijgt haar "grote meidenkamer" met 2 cherise roze muren, wit spijlen bed en witte kast, leuke dekbed hoezen met roze vlindertjes. heerlijk allemaal, ik ga helemaal los!!! moest zelf vroeger mijn kamer delen met zus en die was wit met lichtblauw...
mijn dochtertje is een echt meissie, meissie.. ben nog op zoek naar mooi winter princessen jurkje die ze dan op haar verjaardag mag dragen.. nog tips???

groetjes missC

hoi missc

internet testen zijn net zo betrouwbaar (niet die van romed!!!! heeft zelfs een man ooit positief mee getest!!! )maar wel lekker goedkoop.

kijk een op www.zwangerschapstesten.nu en www.sensitest.nl

veel succes ermee!

liefs esther

Hallo meiden,

hier nogsteeds onzeker..... niet ongesteld..
Ben er tamelijk rustig onder...
ik wacht nog even een paar dagen om teleurstelling te voorkomen...

heb last van hele droge huid, maar wel vol met puistjes (maar die kunnen ook van de chocolade letter komen)

bij jullie nieuws??
groeten missC

Goedenmorgen,

Een tst zou possitief uit kunnen slaan als er van te voren appelsap is gedronken, en dit geld ook voor een man dus zou dat aan die romed testen liggen?
Ik weet het het niet.
Ik heb het ook nog nooit geprobeerd hoor appelsap drinken voor een test, maar ik hoorde dit van een buurvrouw en die had het van haar kraambverzorgster.

Groeten Saskia

Terug
Bovenaan