A
Anoniem
Guest
Het was eigenlijk best wel raar.. Ik bedoel ... tja hoe kan ik het verwoorden.
Ik schaamde me eigenlijk.. Gek he
Ik zat daar in de wachtkamer met mijn zoontje van 6 maanden!
Sommige vrouwen keken ons vreemd aan.
Gelukkig was mijn man er bij dus dan voelde ik me al iets zekerder.
Toen ik bij de VK naar binnen mocht voelde dat wel gewoon vertrouwd.
de verloskundige is 2 dagen na mij bevallen dus we hadden het eigelijk eerst over onze kinderen.
En wat bleek ze zitten op het zelfde KDV alleen zit zij op andere dagen dus niet samen.
Hihi de afspraak was maar tien min maar diegene die na mij kwam had afgebeld dus we hebben daar langer dan normaal gezeten.
Verders was het gewoon een controle... Hartje hebben we niet gehoord omdat ze dat nog te vroeg vond om te horen.
nu mag ik 29 januari voor een termijn echo.
Hihi duurt nog best wel lang.. Maar ja zolamg het goed gaat (naar mijn idee) kan ik nog wel even wachten.
Veel liefs
Jolanda
Ik schaamde me eigenlijk.. Gek he
Ik zat daar in de wachtkamer met mijn zoontje van 6 maanden!
Sommige vrouwen keken ons vreemd aan.
Gelukkig was mijn man er bij dus dan voelde ik me al iets zekerder.
Toen ik bij de VK naar binnen mocht voelde dat wel gewoon vertrouwd.
de verloskundige is 2 dagen na mij bevallen dus we hadden het eigelijk eerst over onze kinderen.
En wat bleek ze zitten op het zelfde KDV alleen zit zij op andere dagen dus niet samen.
Hihi de afspraak was maar tien min maar diegene die na mij kwam had afgebeld dus we hebben daar langer dan normaal gezeten.
Verders was het gewoon een controle... Hartje hebben we niet gehoord omdat ze dat nog te vroeg vond om te horen.
nu mag ik 29 januari voor een termijn echo.
Hihi duurt nog best wel lang.. Maar ja zolamg het goed gaat (naar mijn idee) kan ik nog wel even wachten.
Veel liefs
Jolanda