Vandaag naar de VK geweest

A

Anoniem

Guest
Het was eigenlijk best wel raar.. Ik bedoel ... tja hoe kan ik het verwoorden.
Ik schaamde me eigenlijk.. Gek he
Ik zat daar in de wachtkamer met mijn zoontje van 6 maanden!
Sommige vrouwen keken ons vreemd aan.
Gelukkig was mijn man er bij dus dan voelde ik me al iets zekerder.
Toen ik bij de VK naar binnen mocht voelde dat wel gewoon vertrouwd.
de verloskundige is 2 dagen na mij bevallen dus we hadden het eigelijk eerst over onze kinderen.
En wat bleek ze zitten op het zelfde KDV alleen zit zij op andere dagen dus niet samen.
Hihi de afspraak was maar tien min maar diegene die na mij kwam had afgebeld dus we hebben daar langer dan normaal gezeten.
Verders was het gewoon een controle... Hartje hebben we niet gehoord omdat ze dat nog te vroeg vond om te horen.
nu mag ik 29 januari voor een termijn echo.
Hihi duurt nog best wel lang.. Maar ja zolamg het goed gaat (naar mijn idee) kan ik nog wel even wachten.

Veel liefs
Jolanda

Heej Jolanda,

leuk hoor, weer zwanger zijn.
Tja... 29jan. is best een eindje weg, maar het is zo voorbij hoor.
Eigenlijk moet je het lak hebben aan mensen die je raar aan zitten te kijken, maar ik snap je wel hoor.
Ik ben ook zo!!

Groetjes Debby.

hee jolanda.

fijn dat alles goed gaat!
ik snap je gevoel wel, ik ben nu nog niet zwanger maar dacht het vlak na de geboorte van de 1e wel te zijn, en het leek me zo erg met een dikke buik achter de kinderwagen en met een baby naar de vk, ik was ook bang dat iedereen dan zou denken dat het een foutje zou zijn, maar als ik nu zwangere buiken voorbij zie komen ben ik stik jaloers! wij wachten nig een jaartje voor nr 3 maar ik zou t zo weer willen, geniet ervan!!!

Hoi Jolanda!

ik begrijp je volkomen. Heb n.l. een zoon van 7 maanden en ben ook net zwanger. Heb vandaag de vk praktijk gebeld en ze kende me nog precies. Toen schaamde ik me ook een beetje hoor. Eigenlijk schaam ik me dat ik me schaam (als je begrijp wat ik bedoel) Maar toch ben ik er erg blij mee en ben ik net zo onzeker als bij de eerste. Had ik niet verwacht trouwens. Dacht alstijd... bij een 2e ben ik vast veel makkelijker. Ik heb amper klachten. Alleen wat meer moe, en daar wordt ik dus onzeker van. Heb je al nagedacjt over hoe je het gaat doen staks? 2e commode kopen...2ling wagen etc? Ben benieuwd! Groetjes Henrike

Hoi Jolandaatje,

spannend hoor, weer naar de verloskundige. Wat kunnen mensen naar je kijken he. Ach, ze zijn vast jaloers dat jij daar al met een baby zat en hun nog niet.

Mag je wel gewoon bij de verloskundige blijven? je bent toch emt een keizersnede bevallen de vorige keer? Kan je dan nog wel thuis bevallen of niet?

Wel leuk zeg. Zodra je een buikje begint te krijgen zou ik het wel leuk vinden als je dat op het forum ff showt met een foto.

Nou geniet er lekker van en ik blijf je verhalen volgen.

Groetjes van marloes

hoi hoi,fijn dat t allemaal goed gaat!!en heb maling aan die blikken bij de vk,geniet er lekker van (je zwangerschap)en hou je ons op de hoogte?doei doei fijne dagen!!

Hoi Janneke,

Super dat je eerste afspraak er al op zit, Nu op naar de eerste echo!
En ik moest natuurlijk ook voor een echo (kijken of het helemaal schoon was) en ik was ook een beetje gegeneerd omdat ik nog zo'n kleintje heb hahaha.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan