Vandaag naar de VK geweest

Hoi hoi

Weet helemaal wat er bedoeld wordt.

Ook ik kwam er na 6 maand na de geboorte van Britt erachter dat ik weerzwanger was. Weer door de pil! (ik ga hierna dus ook niet weer aan de pil :p)

De vk kende me nog precies.

Ja ik nam Britt de 1e keer bij de vk ook mee. Je zag mensen kijken :S Maar ik dacht maar zo van: Ik heb het geluk dat ik het nog een keer mag meemaken het wonder van een nieuw leven.

Ik ben nu 15 juli uitgerekend. Ongeveer 6 weken na de 1e verjaardag van Britt. En jij?

Geniet ervan meis!

xxx Nienke

Hallo iedereen,

Sorry voor de late reactie maar ik was ff geveld door een goeie buikgriep.
Ben nu eindelijk weer een beetje herstellende dus ben gelijk weer ff achter de pc gekropen. Heb ook wel een laptop maar weet alleen niet meer waar ik het oplaad snoer heb gelaten?!?!?!?
Tot nu gaat alles goed. Ondanks de constante misselijkheid gaat het verders eigenlijk wel.
We hebben het nu iedereen verteld in onze vrienden kring en familie waarvan we wilde dat ze het wisten.
Heb het ook gelijk op mijn werk verteld en daar gaven ze ook positieve reacties.
We zijn nu al een beetje aan het idee gewend en zien nu steeds meer oplossingen zeg maar.
De kleine gaat (als alles goed gaat) de eerste paar weken bij ons op de kamer. Daarna gaat hij/zij bij Kyano op zijn kamer. Die kamer is groot zat en Kyano slaapt overal door heen ( net als zijn vader).
Het scheelt ons dan ook weer in de kosten om een extra babykamer aan te schaffen. Nu alleen een extra bed. De kast die bij Kyano in de kamer staat kunnen we makkelijke in 2en delen want die is groot zat.
wel zitten we er over na te denken om een duo kinderwagen aan te schaffen. Maar misschien dat we dat evt 2de hands doen.
Niet dat we geen geld hebben maar als we kunnen bezuinigen dan doen we dat graag.
Onze Quinny die we nu hebben gaan we dan op marktplaats zetten of misschien zijn er mensen in mijn omgeving die hem evt willen overkopen.
Ik bedoel we hebben deze vorig jaar nieuw gekocht dus hij is z.g.a.n.

Maar laten we eerst maar kijken hoe het nu gaat.
Ik heb de laatste tijd zo veel verschrikkelijke verhalen om mij heen gehoord dat ik om 1 of andere reden niet positief durf te zijn.

In iedergeval hele fijn dagen iedereen !!!!

dikke knuf
Jolanda

Ow ja Nienke ik ben als alles goed gaat op 5 augustus uitgerekend dat is ongeveer 2 maanden na Kyano zijn verjaardag. Hij is op 12-06-07 geboren.

Terug
Bovenaan