Vandaag NOD maar nog geen menstruatie te bekennen

Hoi allemaal. 

vandaag 1 dag overtijd . Kon het vanochtend toch niet laten om nog een test te doen. 
deze was helaas negatief . 

nu heb ik sinds gisteren avond /nacht t gevoel ongesteld te worden & vanmorgen een klein beetje bruin bloed ( echt heel weinig )
en hier is het ook bij gebleven. 
kan het zijn dat het een late innesteling is ? Lijkt mij onmogelijk maar dacht vraag het toch even. ? 
de buikpijn is ook maar sporadisch. Dan wel en dan niet . & ook maar heel kort . Terwijl normaal gesproken mijn menstruatie door breekt ik kapot ga van de pijn in mijn buik. En ik niet kan werken zonder iets ingenomen te hebben.. 

wat zijn jullie ervaringen hier mee . ? 

groetjes 

Ik heb een hele late eisprong gehad misschien is dat bij jou ook het geval? Of heb je ovu testen gebruikt? Dan kan het wel een innestelingsbloeding zijn geweest. Als je menstruatie niet doorzet kan je altijd over 2 dagen weer een testje doen. Ik had afgelopen zaterdag 1 week geleden licht roze bloed verlies bij het afvegen 1x maar verder geen krampen. Ik denk een ovulatie bloeding ivm late eisprong. Dan zou ik zaterdag mijn NOD hebben. 

Ik heb 1x een ovulatie test gebruikt van clearbue . En deze gaf 10-03 een smiley aan. We hebben daarvoor en erna natuurlijk geklust . Ik heb een app voor mijn menstruatie en deze zit tot nu toe altijd nog goed  met mijn menstruatie en ovulatie . 
ben benieuwd of t bij dat beetje bruin bloed blijft of dat het alsnog door gaat zetten.. 
wanneer ga jij weer testen dan? 

Oké . 
Ik ben zo benieuwd of t raak is dit keer. Vind het allemaal wel appart omdat ik normaal gesproken gewoon op de normale tijd mijn menstruatie heb. 

en voor jou natuurlijk ook spannend hopelijk is het bij jou ook gelukt en heb je alsnog positief nieuws eind deze week of begin volgende week! 

Ja dat heb ik ook begrepen . Ik ga vrijdagochtend nog maar een test wagen. Als mijn menstruatie dan nog niet doorgebroken is natuurlijk.

spannend dat afwachten. En anders door naar de volgende ronde ?

Nu heb ik dus net weer wat bruine afscheiding in mijn inlegkruis ondekt . Het is niet veel maar toch? 
ik denk toch dat het een begin van de menstruatie betekend .. 
Ik denk dat het vannacht of morgen doorbreekt en als t morgen weer weg is heb ik toch nog een beetje hoop ?

Terug
Bovenaan