vandaag NOD...nog geen ongi

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

vandaag is mijn NOD en ik ben nog niet ongi..
kan natuurlijk nog komen..
Heb van de week al een x getest en die was negatief.
Denk dat het nog wel komt want heb wel last van menstruatieklachten. Alleen de gebruikelijke hoofdpijn die ik altijd heb, is er tot nu toe nog niet..

We wachten maar weer af.
Ben gelukkig helemaal niet zenuwachtig ofzo, ook een reden waarom ik er bijna van overtuigd ben echt niet zwanger te zijn..

Succes allemaal!!

Liefs

nog steeds rustig? Zo ja, wanneer wil je weer testen?
Spannend!! Ik moet morgen ongesteld worden. Ben erg benieuwd...

ja was ik niet hoor, gisteren was ik zelfs erg zenuwachtig...
Maar vandaag helemaal niet meer.
Mijn buik is opgeblazen en ben er echt van overtuigd dat ik nog ongesteld word...weet ook niet hoe ik dit zo heb :S

Ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik weer ga testen..denk als ik weer zenuwachtig word, of als mijn menstruatie klachten verergeren of juist weg gaan..? Ik weet het niet...snap eigenlijk even niks van mezelf hahah

ik hoop voor jou dat je ook niet ongesteld word!
En zwanger bent natuurlijk..
hoe voel jij je verder dan??

wat spannend zeg..

ik moet zaterdag ongi worden.. maar voel ook nog niks geen kenmerken ofzo..
dus ook niet zenuwachtig.. denk ook gewoon ongi te worden..

we zullen het zien zaterdag..

liefs..

Ik heb ook de griep, dus voel heel vel, haha...
Wordt alweer iets beter en nu vanochtend ben ik misselijk. Zit nu met de andere 2 kinderen te eten en kan wel overgeven, echt zo vies.. En dit had ik de afgelopen dagen niet met de 'echte' grirp.. Maar ja, kan toch nog het laatste resje griep zijn. Als ik vandaag niet ongesteld wordt dsn ga ik morgenochtend testen. Ga wel al vandaag een test kopen want heb ik hem uiteindelijk niet nodig dan komt het ws nog wel een andere keer.iedereen die dit weekend nod heeft heel veel succes!

ik moet vandaag ongesteld worden. Maar er is nog niks. Heb vanochtend wel een test gedaan, helaas negatief. Vorige maand had ik een maand van 32 dagen, dus nog steeds hoop. Ik heb deze vraag vorige maand ook gesteld, toen weinig reactie gehad, vandaar nog een x dezelfde vraag. Bij mijn andere 2 kinderen had ik de avond dat ik niet ongi was geworden een super dikke streep. Kam dit bij een 3de later een pos uitslag geven? Of moet ik er vanuit gaan dat ik ws ongesteld wordt?liefs

ik moet vandaag ongesteld worden. Maar er is nog niks. Heb vanochtend wel een test gedaan, helaas negatief. Vorige maand had ik een maand van 32 dagen, dus nog steeds hoop. Ik heb deze vraag vorige maand ook gesteld, toen weinig reactie gehad, vandaar nog een x dezelfde vraag. Bij mijn andere 2 kinderen had ik de avond dat ik niet ongi was geworden een super dikke streep. Kam dit bij een 3de later een pos uitslag geven? Of moet ik er vanuit gaan dat ik ws ongesteld wordt?liefs

Terug
Bovenaan