vandaag NOD...nog geen ongi

ik moet vandaag ongesteld worden. Maar er is nog niks. Heb vanochtend wel een test gedaan, helaas negatief. Vorige maand had ik een maand van 32 dagen, dus nog steeds hoop. Ik heb deze vraag vorige maand ook gesteld, toen weinig reactie gehad, vandaar nog een x dezelfde vraag. Bij mijn andere 2 kinderen had ik de avond dat ik niet ongi was geworden een super dikke streep. Kam dit bij een 3de later een pos uitslag geven? Of moet ik er vanuit gaan dat ik ws ongesteld wordt?liefs

@jasch: ik heb dus een beetje hetzelfde..
ik weet dat je HCG-level in een dag kan verdubbelen. dus dat het inderdaad later nog kan komen..maar durf dit ook niet met zekerheid te zeggen..
de testen blijven bij mij ook negatief..denk dat ik gewoon een langere cylus heb. maar de ovulatietesten waren wel 2 weken geleden postitief:S

Ik ga er zelf dus maar vauit dat ik alsnog ongi word..

Hoop dat we toch allemaal zwanger zijn..
Succes

liefs

en dames?? beiden zwanger,of helaas nog even geduld. ben benieuwd?
groetjes esther

Ik ben nog steeds nie ongi, maar heb ook nog niet weer getest..
Ik denk eigenlijk nog steeds dat ik nog wel ongi wordt, maar heb geen echte syptomen (niet zoals ik normaal gesproken heb).
Wel heb ik een opgeblazen bukt en af en toe lichte menstruatiekramp.
Ook nog steeds af en toe veel afscheiding..
Als de winkels morgen open zijn haal ik nog wel even een testje..
Nog even afwachten dus..

Liefs

Ook hier is het nog rustig. ik ga, als ik niet ongesteld wordt, dinsdag weer een test kopen. Zal morgrn voor jou duimen.

Nog niet ongi...en gisteren weer een negatieve test..
Ben nu erg verkouden en heb gigantische kiespijn...dus heb op het moment nergens zin in..
eind van de week maar zien hoe het er voor staat.
Heb totaal geen idee of ik nog ongi wordt. voel helemaal niets meer :S
En bij jou jasch??

Hetzelfde.... Ik heb net getest, en ook negatief. Zal dus wel ongesteld gaan worden maar de vraag is wanneer... Baal echt ontzettend. Mijn griep is gelukkig wel weer redelijk over

Terug
Bovenaan